Ervaringen Vtech kidizoom camera

Discussion in 'De lounge' started by limmeke, Sep 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    Vraagje aan diegene die er 1 hebben

welke heb je en maakt die beetje leuke fotos?

de mega mindy uitvoering is nu heel goedkoop verkrijgbaar maar die heeft ook heel weinig pixels..

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wij hebben er 1, al een jaar dus ouder type.
    Voor kinderen is hij leuk en makkelijk in het gebruik...of hij echt goede foto's maakt....lastig.
    Hij beweegt altijd. Hij heeft idd weinig pixels maar ach.
    Het ligt eraan welke eisen je er aan stelt denk ik :D
    Ook aan hou oud je kindje is natuurlijk.

3. Danjay

Danjay Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    1,407
    1
    0
    smurfenland
    Mijn dochter heeft er ook 1, ook vorig jaar gekregen, ze is er nog steeds druk mee, vandaag nog foto's zitten kijken op de tv.

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh, en de muziekjes he, die je erop kan zetten..die vindt meneer ook het einde!

5. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    @danjay: merk je er wat van als je fotos kijkt op pc of TV en is het alleen met afdrukken prut?

afdrukken hoeft nl niet.. maar ze is wel wild met fotos kijken op pc of tv

@elmo: hehehe, ben heel benieuwd hier naar muziekjes etc

6. moes

moes Fanatiek lid

Jul 20, 2006
    2,765
    9
    38
    de kwaliteit van de foto's is idd erg slecht, maar toch zijn ze hier dol op dat ding!
    muziekjes er op zetten, spelletjes spelen, foto's maken, filmpjes maken, foto's bewerken met brilletjes hoedjes snorretjes en zo.

en het is niet erg als ze hem een keer (of vaker) laten vallen.
    ideaal! maar je moet geen mooie foto's verwachten/willen.

7. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

Aug 22, 2008
    1,898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Hier ook een groot succes, het zijn wel batterijenvreters!

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    ik heb de aanbieding ook gezien en was ook in twijfel. mijn dochter is ook dol op fotos maken en denk dat ik er dan toch amar voor ga, megamindy is ok heel erg leuk :)

9. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    wij hebben de normale uitvoering in rose. en madam vind hem super. net weer mee gehad op vakantie en heel wat filmpjes en fotos gemaakt. heb ook al eens wat fotos afgedrukt en wil best hoor. je moet er niet teveel van verwachtne maar voor de kids is het super. ook de spelletjes en muziek die je erop kunt zetten.

10. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Die is zo leuk he!
    Mayron speelt er elke dag mee. Die foto's vallen best wel mee, tenminste ... Ik had er minder van verwacht en je kan ook foto's bewerken, grappige foto's maken, echt, we liggen vaak helemaal in een deuk.
    Je kan er muziek op zetten, me filmen en spelletjes op doen. En het mooie is dat ie heel makkelijk te bedienen is voor een kind. Mayron is 3 en die weet precies hoe die werkt.

11. augustus

augustus Niet meer actief

Kan iemand mij please laten weten waar de mega mindy uitvoering in de aanbieding is? Leuk vast voor de sint of haar verjaardag

12. augustus

OOH ik heb hem al...20 euro toch?

13. Danjay

Danjay Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    1,407
    1
    0
    smurfenland
    Ik vind de kwaliteit wel redelijk, zeker op de pc of tv zijn prima.
    Afdrukken hebben we nog niet gedaan.

14. augustus

Ik heb hem ook gekocht. Vind het printen niet echt noodzakelijk. Het is vooral leuk voor haar om foto's te maken en terug te kijken op dat ding en evt. op de PC. Prima ding dan voor die twee tientjes zo te lezen

15. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Dean vind het erg leuk maar de foto's moet je niets van verwachten, je moet het vergelijken met een hele oude camera telefoon ofzo, is gewoon barslecht haha, maar wel grappig met die foto's bewerken e.d.

16. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    Leuk, ik heb m ook ff opgezocht en zojuist besteld, heb ik gelijk vast wat voor d'r verjaardag! En hoeft ze míjn camera niet meer te gebruiken haha

17. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Mijn zoon heeft er 1. Het maakt redelijke foto's maar voor een kind is dit niet belangerijk, het gaat er om dat ze foto's kunnen maken. Ik moet altijd wel lachen als ik de foto's op de pc zet en wat ik dan allemaal tegen kom ;) Maar het is een leuke camera en mijn zoon heeft nu goed door hoe het werkt.

18. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    maar diegene die zon camera hebben.. dat zijn allemaal die van 680/480 pixels.. niet die van 2 megapixels of wel?

19. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    volgens mij heeft mijn zoon die met de lagere pixels, ik zla even een voorbeeld van een foto er bij voegen heb ze net even op de pc gezet:

View attachment 180644

Deze foto heb ik gemaakt met de camera.

20. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    dat ziet er helemaal niet verkeerd uit..

Share This Page