dit heb ik laatst ook gehad, dat ik dacht, dit is echt de laatste keer geweest! Op de foto leek het er goed uit te zien, maar toen ik het kreeg was het helemaal verwassen. Het was het geld ook niet waard. Ik ga alleen nog maar naar rommelmarkten of het afhalen heb ik mezelf beloofd , het gaat te vaak mis, ook qua maat etc.
Wat vreselijk asociaal toch weer. Ik hoop voor je dat je je geld terug krijgt. Ik snap ook niet hoe mensen durven dat te doen.
bah wat vervelend zeg! zo kopen mensen straks niets meer via mp terwijl er genoeg leuke dingen op staan voor een mooie prijs! balen zeg
Echt niet te geloven..... zo zet iemand zichzelf toch voor paal! Ik merk ook vaak dat mensen afhaken... kennelijk durven ze toch niet ofzo. Zelf verkoop ik echt geen dingen meer die ik niet mooi genoeg vind om mijn eigen meiden aan te trekken. En ik ben kieskeurig hoor. Kijk alle kleding van boven tot onder na voor ik het erop zet.... En als mensen twijfelen bied ik aan dat ze het mogen terugsturen tegen gedeelde verzendkosten.
Erg hè,heb het ook gehad met kleertjes in maat 50/56,kon niets mis gaan dacht ik want hoelang dragen die kindjes dat nou. Ik denk dat de hele buurt ze aan heeft gehad want ze waren vies en versleten. Doe ik dus ook niet meer,ik kijk alleen in mijn woonplaats want dan kan ik het persoonlijk ophalen. Je hebt haar naam en rekeningnummer toch nog? dan zou ik haar lekker overal lid van maken
Komt me ERG bekend voor dit verhaal, misschien dezelfde verkoper? Zou natuurlijk erg toevallig zijn, maar ging wel om zelfde maat kleding. Ik kocht laatst een zogenaamd 'zo goed als nieuw' vestje van Oilily op MP. Thuisgestuurd, bleek er gewoon een gaatje in een mouw te zitten, de verf is van de rits gebladderd en het ding is echt duidelijk veel gedragen en verwassen. Ik heb een enorm pissig mailtje teruggestuurd dat ik het stijloos van haar vond, en me bekocht voelde. :x Weet je wat het grootste probleem van MP is in vergelijking met andere sites waar je van particulieren tweedehands kan kopen (oa dus Ebay, Amazon en Bol!), dat je GEEN feedback kan geven over de verkoper. En dus zijn er mensen die zo'n gebrek aan beschaving en geweten hebben door gewoon mensen te neppen, en te liegen over de staat waarin het produkt verkeert. Sorry, dit is geen tip.
Zo jammer dat dit gebeurt. Verkoop regelmatig kleding maar zorg wel dat het er niks mee is anders gaat het in de container. En zo vaak dat er zo goed als nieuw bij staat, terwijl het overduidelijk veel gedragen is. Zo goed als nieuw vind ik iets wat hooguit een 2/3 keer gedragen is en anders is het gewoon gebruikt. Krijg gelukkig alleen maar goede reactie op mijn verkopen.
nou ze staat als M op marktplaats haar naam zal ik niet neerzetten want dan krijg ik straks nog problemen, maar als je bij leggings kijkt maakt 92 en een leuke vlinder legging ziet ze heeft nog een paar met print, weet je wie het is....
neeeeeee dit MEEEEN je niet....ik zat nog te wachten op schoentjes voor dit drama van dr visser, mevrouw had schoentjes maat 24, nu komen ze net binnen is het maat 23, net een mail gestuurd...heb al mn biedingen overal verwijderd ben er nu echt helemaal ziek van ik heb al niet veel geld en ben nu weeeeeer de pisang...echt kotsmisselijk op dit moment...
het is dat ik geen schoenen heb maat 24 voor meisje anders had je ze zo mogen hebben grr das toch echt erg zulke mensen
ik heb haar een mail gestuurd, en marktplaats ook, ik handel nog af wat ik zelf in reservering heb met iemand, en dan verwijder ik mn hele account...ben zo teleurgesteld en verdrietig dat het een keertje voorkomt kan...maar ik krijg nu even teveel op mn brood...ik ga zoals geopperd werd op ebay kijken en de kringloop/rommelmarkten/en legerdesheils af...vind het gewoon zoo jammer ik genoot er echt van...
gelukkig de mevr van de schoentjes heeft wel gereageerd en lost het netjes op. dat geeft me weer wat vertrouwen.
ja ze vertelde dat ze overtuigd was dat het maat 24 was, maar geeft me de helft van het geld terug, en stuurt me de foto van de schoen zodat ik die zelf weer verder kan plaatsen, gelukkig zo zou ik zelf ook iets oplossen bij een vergissing.
nou ik heb niks meer terug gehad van de mevrouw mj dus ik heb haar net een mail gestuurd dat ik er helaas vanuit moet gaan dat het niet beruste op een misverstand en dat zij mij geen keus reste om haar naam, verdere gegevens en mail contact op de opgelicht site te gaan zetten...maar dat ik echt hoopte dat ze het toch nog netjes wilde oplossen. ben benieuwd....
nou ik ben kennelijk niet de enige, ze stuurde me net een mail terug waarin ze aangaf 2 broekjes te hebben gestuurd?????? en dat ze niet kon zien of ik die wel of niet had ontvangen?????dus heb ik nog eeen keer mijn verhaal gedaan over maat 92 en de leggings...jeetje wat een muts zegt ze dr nog bij wat je verder wil doen moet je zluf weten... ik stuurde als laatst dat ik gewoon verwacht te krijgen wat ik koop!!
Misschien een idee om paypal aan te schaffen en dan alleen dingen kopen via marktplaats als de verkoper paypal accepteert??? Want dan kun je namelijk gewoon je betaling terug storten. Is een risico voor de verkoper, maargoed het eist dus wederzijds vertrouwen.