Ik vraag me af wat handig / helemaal niet handig is, wat hadden jullie aan of wat zijn jullie van plan?
Ik had een mooi setje klaarliggen maar beviel in mijn oudste pyama Had geen tijd om me om te kleden zo snel als het ging en het maakte me ook niets meer uit
Ik denk gewoon in een kort pyamajurkje met spagettibandjes maar als het vreselijk warm is eindig je wss toch in je blote kont. Wat ik begrijp maakt dat je dan allemaal niks meer uit!
Beide keren in de zomer bevallen (wel op een verloskamer met airco...) en beide keren in mijn evakostuum. Ik vind dat bevallen maar een warme en zweterige bedoeling Voor de voor en erna had ik een lekkere joggingbroek met een hemdje, waar ik eventueel een vestje overheen kon trekken.
Nachtpon met spaghettibandjes van de Hema. Luchtig genoeg, je kunt jezelf toch bedekken en als je kindje er is kan hij/zij meteen op je blote borst gelegd worden, want zo'n ponnetje schuif je makkelijk aan de kant.
Ik heb voor deze bevalling zo'n big shirt 1 die tot net boven me knieën komt want ga echt niet al in me blote kont lopen dat vind ik niks als er elke x mensen binnen komen. Bij de eerst kreeg ik keizersnee dus operatie schort haha
Ik ben hartje winter bevallen, maar het voelde toen al tropisch warm . Gelukkig mocht hier de verwarming uit tot mijn vliezen met 7 centimeter werd gebroken. Toen ging hij weer aan voor de baby... Ik wilde toen heel graag mijn luchtige shirtje aan wat ik had meebracht, maar ik wist echt niet meer hoe ik van outfit moest wisselen met rugweeen... Ik ben dus bevallen in het jurkje wat ik aanhad
Ben bevallen in een tshirt met grote groene bloemen erop haha. Het liefs had ik dikke sokken, 3 dekens en een sjaal opgehad want zat te klappertanden als een gek....en gek was ik wel aangezien ik op 23 augustus bevallen bent haha!
Niet in de zomer maar wel in het voorjaar met 25 graden Had een hemdje aan met een boxer, toen m'n vliezen waren gebroken bij 9 cm maar de laatste cm niet echt wilde vlotten, kreeg ik een grote onderbroek aan met kraamverband, toen onder de douche na de douche weer hemdje aan.... Verder niets.... Was overigens thuis, dus daar voel je je denk ik minder naakt dan in het ziekenhuis
Nou ik had er geen problemen mee haha, maar goed, echt toerekeningsvatbaar ben je ook niet als je met de laatste cm bezig bent. En de 2e keer in bad bevallen, dus ja daar had ik ook weinig aan. Ts, ik zou een lekker comfortabel shirt meenemen en dan merk je vanzelf wat je pretiig vind.
een big shirt lijkt me het handigst, maar dan moet je hem wel op tijd aantrekken haha, is mij niet gelukt
Ik beviel van mn eerste in de winter. En had een big t-shirt aan. En had het al warm. Dus denk dat ik nu maar wat voor iets luchtiger ga!
Bij M bloot en dat was december. Bij T en S met badjas soort van aan. Had het toen juist koud... feb resp mrt.
Ik heb een slaapjurkje met spaghetti bandjes van de wibra van 3 euro wordt hij erg vies kan hij zo de vuilnisbak in! Vond dit wel makkelijk ivm borstvoeding.
Tijdens de weeën een mooi geel ziekenhuis shirt ding?! Uit gerukt toen ik ging persen zodat de kleine man gelijk op mn huid gelegd kon worden