Bevallen in de zomer, wat trek je aan?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Angeliekie, 1 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angeliekie

Angeliekie Bekend lid

29 apr 2013
    520
    8
    18
    Ik vraag me af wat handig / helemaal niet handig is, wat hadden jullie aan of wat zijn jullie van plan?

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik had een mooi setje klaarliggen maar beviel in mijn oudste pyama :D Had geen tijd om me om te kleden zo snel als het ging en het maakte me ook niets meer uit :D

3. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Ik denk gewoon in een kort pyamajurkje met spagettibandjes maar als het vreselijk warm is eindig je wss toch in je blote kont. Wat ik begrijp maakt dat je dan allemaal niks meer uit! ;)

4. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Een tshirt op de verloskamers was het 30graden en er mocht geen raam los ik dacht dat ik dood ging.

5. Trees

Trees Niet meer actief

Beide keren in de zomer bevallen (wel op een verloskamer met airco...) en beide keren in mijn evakostuum. Ik vind dat bevallen maar een warme en zweterige bedoeling ;)

Voor de voor en erna had ik een lekkere joggingbroek met een hemdje, waar ik eventueel een vestje overheen kon trekken.

6. amy24

amy24 Actief lid

9 nov 2011
    138
    6
    18
    Ik had gewoon een groot, wijd t-shirt aan.

7. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.979
    136
    63
    ik ook

8. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Nachtpon met spaghettibandjes van de Hema. Luchtig genoeg, je kunt jezelf toch bedekken en als je kindje er is kan hij/zij meteen op je blote borst gelegd worden, want zo'n ponnetje schuif je makkelijk aan de kant. :)

9. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    zwart hempje. als er bloed op t hempje komt, zie je dat niet op de foto's;)

10. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    Ik heb voor deze bevalling zo'n big shirt 1 die tot net boven me knieën komt want ga echt niet al in me blote kont lopen dat vind ik niks als er elke x mensen binnen komen.

Bij de eerst kreeg ik keizersnee dus operatie schort haha

11. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    ik een topje alleen heb het snel warm. had bijna geen tijd om me om tekleden

12. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik ben hartje winter bevallen, maar het voelde toen al tropisch warm :D. Gelukkig mocht hier de verwarming uit tot mijn vliezen met 7 centimeter werd gebroken. Toen ging hij weer aan voor de baby... Ik wilde toen heel graag mijn luchtige shirtje aan wat ik had meebracht, maar ik wist echt niet meer hoe ik van outfit moest wisselen met rugweeen... Ik ben dus bevallen in het jurkje wat ik aanhad :D

13. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Ben bevallen in een tshirt met grote groene bloemen erop haha.
    Het liefs had ik dikke sokken, 3 dekens en een sjaal opgehad want zat te klappertanden als een gek....en gek was ik wel aangezien ik op 23 augustus bevallen bent haha!

14. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Niet in de zomer maar wel in het voorjaar met 25 graden :D

Had een hemdje aan met een boxer, toen m'n vliezen waren gebroken bij 9 cm maar de laatste cm niet echt wilde vlotten, kreeg ik een grote onderbroek aan met kraamverband, toen onder de douche na de douche weer hemdje aan.... Verder niets....

Was overigens thuis, dus daar voel je je denk ik minder naakt dan in het ziekenhuis

15. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.258
    6.155
    113
    Nou ik had er geen problemen mee haha, maar goed, echt toerekeningsvatbaar ben je ook niet als je met de laatste cm bezig bent.

En de 2e keer in bad bevallen, dus ja daar had ik ook weinig aan. :)

Ts, ik zou een lekker comfortabel shirt meenemen en dan merk je vanzelf wat je pretiig vind.

16. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    een big shirt lijkt me het handigst, maar dan moet je hem wel op tijd aantrekken haha, is mij niet gelukt

17. wenrichtwan

wenrichtwan Bekend lid

5 feb 2011
    775
    1
    18
    Vrouw
    Activiteiten begeleidster
    Stadskanaal, Provincie Groningen
    Ik beviel van mn eerste in de winter.
    En had een big t-shirt aan.
    En had het al warm.
    Dus denk dat ik nu maar wat voor iets luchtiger ga!

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij M bloot en dat was december. Bij T en S met badjas soort van aan. Had het toen juist koud... feb resp mrt.

19. Melief

Melief Niet meer actief

Ik heb een slaapjurkje met spaghetti bandjes van de wibra van 3 euro ;) wordt hij erg vies kan hij zo de vuilnisbak in!
    Vond dit wel makkelijk ivm borstvoeding.

20. johssa

johssa Actief lid

10 apr 2012
    236
    0
    16
    NULL
    Zeeland
    Tijdens de weeën een mooi geel ziekenhuis shirt ding?! Uit gerukt toen ik ging persen zodat de kleine man gelijk op mn huid gelegd kon worden

Deel Deze Pagina