pfff wanneer zetten die voor weeën nou is door

Discussie in 'De bevalling' gestart door Tinkerbell1987, 5 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loppie

Loppie Lid

1 jul 2012
    60
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hoe is het met de rest hier? Ik ben nog steeds aan het wachten...

2. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Ook hier nog steeds aan het wachten.
    Hebben morgen intake in het ziekenhuis over eventueel inleiden maar hoop dat het gewoon nog spontaan gebeurd...
    2x gestript en heeft niks gedaan helaas...

3. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

hoi dames,

hier 10 mei om 23.41 bevallen van een gezonde dochter, genaamd Lina. Het was een heftige ingeleide bevalling (sterrekijker) en ze is geboren met de vaccum en een flinke flink. maar ze is er en das het belangrijkste.

voor de dames die nog moetenwachten, ik duim voor jullie dan jullie ook snel mogen!

4. sunshine81

@Moony, gefeliciteerd met jullie dochter! Nu genieten en lekker bijkomen...
    Hier zijn ze ook bang voor een sterrenkijker, morgen intake en controle ziekenhuis...

5. Loppie

Loppie Lid

1 jul 2012
    60
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    @ moony gefeliciteerd!!

@ sunshine heb je zelf gevraagd om gestript te worden of inleiden? Mijn verloskundige gaf aan dat ze dit liever niet doen..Ben opzich ook nog wel mobiel enzo dus het hoeft ook niet perse voor mij al ben ik wel heel erg benieuwd!!!

6. sunshine81

@Loppie, nee heeft ze zelf aangegeven omdat ik al 1,5cm ontsluiting had en alles er klaar voor zou zijn maar je ziet het tot op heden nog steeds niks, nakkes, nada... Gisteravond wel erg veel weeen gehad, ook om de 7/8 minuten maar vannacht weer gestopt. Wordt er gek van...

Deel Deze Pagina