Hallo, Even mijn ei kwijt hoor, ik moet nog tot de 17de wachten op mijn eerste echo. Ik vind het zo spannend, ook omdat ik de laatste twee weken geen krampjes meer in mijn buik voel, behalve dat mijn buik een beetje is gegroeid voel ik helemaal niet dat is zo saai net alsof er niets is! (okay mijn borsten doen pijn en pijn en pijn ) wou dat het al de 17de was en ik een hartje had gehoord. (durf ik ook eindelijk een ruimere broek te gaan kopen hihihi)
Jah vreselijk he dat wachten! Maar gelukkig mag je de 17e al! Ik ging pas op echo toen ik bijna 12 weken was en had ook weinig zwangerschaps verschijnselen dus.. Spannend, probeer afleiding te zoeken (word mooi weer dit weekend dus..) Veel succes volgende week dan!
He meis, Ik heb het kindje 3x gezien en de 19e hoop ik het voor het eerst te horen. Nog ben ik super nerveus over het horen van het hartje hoor..... Wachten duurt mij (ondanks de echo's) ook super lang. Ik denk dat we nooit tevreden zijn Succes de 17e! Elmo
Nee hé Elmo dat meen je niet uit jou verhaal maak ik op dat het dus zomaar kan dat ik een echo heb maar dat ze niet naar het hartje luisteren Pffffffffffffffffffff aaaaaaaaaaaaaaaaaaah nog langer wachten misschien. Ben het zeker eens over -----> wij (vrouwen) nooit tevreden