Dames, een vraagje vanaf wanneer zit er hcg in het bloed? En kan de pil 1 jaar in je bloed blijven zitten? Groetjes linda
De pil blijft niet in je bloed zitten hoor. Anders zou je nooit ongie worden want dat wordt je met de pil omdat de hormonen stoppen. en dan zou het ook niet gevaarlijk zijn als je de pil vergeet. dus dat kan echt niet. hcg zit in je bloed (waarneembaar voor een test) vanaf de dag dat je ongesteld had moeten worden of vlak daarna. sommige ultra testen schijnen het al voor die tijd te kunnen opsporen maar ik geloof niet dat dat bij iedereen even goed werkt. succes!
ja maar sommige testen als positief een paar dagen VOOR hun NOD...... Maar volgens mij is dit bij iedereen anders?
Volgens mijn gyn maak je het HCG al aan vanaf het moment van de bevruchting en sommige testen zijn er gevoelig.
Ik mag morgen testen en ik ben zoooo zenuwachtig aan het worden. Elke keer werd ik al veel te vroeg ongesteld en nu nog niks alleen ben ik af en toe bang dat ik het aan voel komen en ga dan naar de wc maar dan is er gelukkig niks. Mijn vriend staat zowat te stuiteren wat de zenuwen en vraagt steeds maar ben je nog niet ongesteld Pfff
Nou wij hopen het ook heel erg maar eerst ga ik even verder hopen dat ik niet ongesteld ga worden vandaag.