Tomaatjes, Komkommers, Champignons, Uitjes, Paprika, Ei mixje ( voor de kids, die moeten dan ineens ommeletjes maken ) Salades, Stokbrood kruidenboter etc
Stokbroodjes met kruidenboter, rundvleessalade of zalmsalade of huzarensalade. En eventueel sla of andere salade?
Aardappelsalade, perzik, ananas uit blik en,mandarijntjes uit blik, eiersalade. Paprika, ui, prei om mee te bakken. Stokbrood en kruidenboter natuurlijk.
Huzarensalade, stokbrood+kruidenboter, uienringen, paprika in stukjes, komkommer en gemengde sla. Het standaard riedeltje zoals dat in de meeste Nederlandse huiskamers op de gourmettafel staat dus , dit jaar nog aangevuld met tapasolijven.
Jel denk dat ze die bakken bij het vlees haha hier komen er ook altijd gefrituurde aardappelblokjes erbij . En voor de kids ook pannenkoeken mix
Wij hebben naast de standaard dingen zoals komkommer, tomaatjes, salade , stokbrood kruidenboter, paprika, uien ; champignons ook nog asperges en stoofpeertjes , ananas en perzik.
komkommer, tomaat, augurken, ananas, perzikken, uitje, stokbrood, kruidenboter, satésaus, gekookte eieren, salade
klinkt lekker allemaal! Maandag nog maar eens kijken wat ik allemaal in de kast heb van wat hier staat
Heb een huzare salade gemaakt met ei, gevulde eitjes, augurkjes , gezuurde paprika en zilveruitjes, Stokbroodjes met kruidenboter , zelfgemaakte tsatziki , paprika , champignons, (maar die bak ik even gewoon op het forunuis en zet ze dan op tafel ) rode ui, Vruchtjes (anans en perzikjes ) vrij standaard dus maar heb nou al zin in het eten morgen
Nee, bakken bij het vlees. Al moet ik zeggen dat ik wel gek ben op rauwe ui Daar begrijpt mn man helemaal niks van