soms heb je van die rotdagen... nou vandaag staat met stip om nr 1. zoonlief is vanochtend keihard gevallen op de psz, gestruikeld over zn eigen voeten en heeft een dikke bult op zn hoofd, wang dik.. vind het zooo zielig voor hem. en ik ben aan t werk en ml ook dus hij is nu bij oma. Ik weet wel dat ze goed voor hem zorgen maar het voelt gewoon rot. verder ben ik een tijdje geleden ontslagen op mn werk (ander topic) maar moet nog wel gewoon mn werk doen,(tot juli ) over vrijstelling willen ze het niet hebben. Nu maak ik al jarenlang op dezelfde manier de verkoopfacturen. Heeft de directeur ze allemaal uit de post gehaald om ze na te kijken. Nu gaat hij ook de lonen controleren. Op zich goed dat hij dat doet hoor, maar het voelt vandaag allemaal gewoon een beetje rot. Voel me niet serieus genomen, alsof ik altijd maar wat doe... en er met de pet naar gooi... gelukkig is de dag bijna voorbij... nog 3 uurtjes volhouden... bah ik voel me gewoon ellendig vandaag... zo genoeg gezeurd.. en weer door!
Dikke knuffel en ook hier een rotdag. Ml heeft net gehoord dat zijn baan waarschijnlijk gaat verdwijnen. pff. Dachten we dat het weer wat beter ging, zul je altijd zien.