leuke winkels in Duitsland

Discussion in 'De lounge' started by linnepinneke, Dec 31, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    Waar kun je in Duitsland leuke kinderkleding kopen voor ook nog een beetje leuke prijzen? We gaan eind januari een midweekje naar de huttenheugte dus dan zitten we vlakbij de grens...

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,552
    527
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Je hebt er best wel een aantal. Je ziet vooral veel KIK (is een goedkope winkel a la Wibra/Zeeman) Ernstings Family's is wat duurder tov KIK
    H&M en C&A kennen zie hier ook, qua prijzen leuk te doen.

Het moet uiteraard wel allemaal je smaak zijn, die is hier toch ietwat anders als in NL. Verder heb je ook best wel wat winkels met andere prijzen uiteraard.

3. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Kik is een leuke winkel, en de kwaliteit van de kleren is ook wel OK. Niet 1x wassen en je hebt een zak ;) meestal ga ik daar gewoon naar H&M ze hebben daar meestal net wat andere kinderkleding dan in NL, of ze krijgen het eerder binnen dan in NL. en C&A voor winterspul, koop daar altijd dikke winterbroeken voor mijn zoon die hebben ze hier niet nl. Maar kik is een aanrader, rommelige winkel maar ik slaag er vaak voor kleren ;) de winkel Famila zie je ook veel in DLD, maar deze is vrij prijzig.

Verder voor jezelf kan ik je de winkel "madonna" aanraden. Ik weet je smaak uiteraard niet, maar hier hebben ze leuke kleren voor weinig geld :) deze winkel heb ik in NL nog nooit gezien nl. "madonna" zit in Leer maar in Münster zag ik het vorige week ook dus zal zich uitbreiden deze winkel.

4. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    2,070
    0
    0
    Hier
    voor kinderkleren ga in hier naar c en a, ernstings family (betere kwaliteit dan kik) en kik ook wel, maar das toch iets minder soms. je zult als je naar huttenheugte gaat uitkomen in emlichheim (coevorden over grens) hier zit de kik en de ernstings.

en als je verder gaat (zou ik wel doen) nordhorn, hier zitten alle winkels. nog ff tip, bij Ihr Platz in Nordhorn (zit in t centrum, als je voor de c en a staat, naar rechts lopen) daar kosten de simply dry luiers van pampers 6,99. en de rest van pampers zijn ook erg voordelig.

5. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    Kik ken ik idd! En die pampers tip is helemaal goed :) thnx!!!

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,552
    527
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ja, die pampers tip is een goede..... idd niet aan gedacht voor je. Pampers zijn sowieso al goedkoper in D als in NL.

Enne... skibroeken of dikke winterbroeken kun je hier idd beter krijgen dan in NL (qua verkrijgbaarheid bedoel ik en voor een aardige prijs)

7. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    ja bij Ihr Platz kan je veel babyspul goedkoop krijgen, goedkoper dan in NL. Ging er ook veel heen voor mijn zoon toen hij kleiner was :)

8. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    2,070
    0
    0
    Hier
    DM is trouwens ook een voordelige drogist qua babyspul, en eigen merk is prima daar.

ow, enne nog 1 ding........ wil je alsjeblieft in de gaten houden dat je 100 mag buiten de bebouwde kom, en geen 80 zoals in NL ik pik de nederlanders op de weg er zo al uit, zonder een geel kenteken gezien te hebben ;)

Share This Page