Dag dames! Turen jullie even mee? Beetje raar hoe het loopt allemaal. Gisteren was mijn nod, sinds vrijdag al wat buikpijn af en toe. Gisteren niet ongesteld geworden, vanochtend bij het afvegen wat rood bloed. Maandverband ongedaan maar rest van de dag niets. Nog steeds af en toe buikpijn. Vanmir getest, na ruim 5 minuten had ik de volgende test, zie foto! Wat denken jullie?
Op de bovenste foto zie ik niks. De onderste meen ik een heel licht streepje te zien... Ik zou morgen of overmorgen weer testen. Verder heel cliché maar is t afwachten. Succes hoop voor je dat ie positief blijft/wordt
Ik zie wel duidelijk een streepje hoor! Als hij over 3 dagen nou iets duidelijker is... dan feliciteer ik je van harte meid!!
Als we het toch over tuurtesten hebben, wie wil hier even na kijken. Bij de Clearblue test was 1 uur na testen een streepje. Bij die Kruidvat test (lijkt op dipstick) zag ik na 10 minuten een streepje.
Hey hey, Ik ben nu net naar die foto's gaan kijken en zie idd, dat ze iets onduidelijk zijn. .ik heb die testen hier liggen en iedereen ziet de streepjes. Ze zijn licht blauw en net zo dik als controle streep. Jammer, dat jullie hem niet zien. die dipstick (kv2v9), daarbij kreeg ik binnen 10 minuten een streep. Bij de clearblue was het dan na een uur. Het was geen indroogstreep.. Ik heb namelijk getest met wat water en de streep verdween niet. x
Ik zie niets.Daarbij zijn die plustesten van kV niet erg betrouwbaar,en clearblue heb je veel te laat een streep op.En misschien is het netter om het in je eigen topic te houden.