pfff wat is het nu?? echo experts gevraagd.

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door belgischemama, 14 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Ik kan me voorstellen dat je heel erg twijfeld... hoe langer ik kijk zie ik ook elke keer weer wat... was net op een site Embryo Development external genital sex organs - angle of the dangle boy or girl ultrasound gender scan - Baby2see

en als je daar dan even naar beneden scrold (net is onder het midden van de hele pagina), zie je ook een zwart wit plaatje van een meisje.. je ziet daar haar schaamlipjes.. die rondingen die ik ook op het gedeelte dat ik heb om cirkeld... Dus ik twijfel ook heel erg... zie ook dat uitsteekseltje, maar mis alleen de balletjes!

2. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    maar waar zie jij dat uitsteeksel dan?
    ik zie er ook vanalles in na uitleg van hier hahha

3. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Bij de echo (geslachtbepaling) van mijn dochter zei ook mijn echoscopist elke keer ''het is een meisje'' toen ineens kwam er ook iets omhoog steken en dat nou toen begon hij toch echt te twijfelen... later nog een tijd gekeken maar was het weer verdwenen... Jeetje zei hij toen ook ik dacht toch echt een meisje maar ik ging toch echt twijfelen door wat ik daar omhoog zag steken... nog even gekeken maar was niet meer te vinden... hij bleef toch bij een meisje en dat klopte toen ook... maar zo zie je maar weer hoe moeilijk het soms kan zijn.

4. belgischemama

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ja die gyne zei geen enkele echo is 100% zeker, maar vorige keer op echo zagen wij en de gyne streepjes, maar ze was niet zeker, maar ze heeft enkele malen gezegd meisje, vandaag zei de gyne jongen want ik zie iets uitsteken, ik zal het geslacht op foto meegeven, maar kan er niks uitmaken, als jullie wat zeggen van ja een jongen dan lijk ik het te zien, maar dan zegt iemand meisje en lijk ik een meisje te zien, tis mss 2 slachtig hahhah

5. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hier zie ik het ...

6. belgischemama

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ja dat ziet mijn man ook als piemeltje, en de gyne zei ook wat uit te zien steken, en wat jij als eerst omcirkeld hebt zijn dat dan de ballentjes?

7. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Bij de eerste die ik omcirkeld had zie je dan dat uitsteekseltje (haha noem het maar even zo)... en daaronder vind ik het meer op billetjes/bilspleet lijken wat ik omcirkeld heb dan balletjes.. want ik zie dus nergens balletjes... hahahah...
    Ik zal het eens omcircelen als dat lukt hoor

8. belgischemama

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    nu je het uitlegd, ja dat kan de poep zijn, maar ik dacht het allemaal groter te zien hahaha

9. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Ik hoop dat je het begrijpt wat ik bedoel... als je het orgineel ziet en vergelijkt... Ik liet je net toch die site zien?.. waarop die zwart wit foto stond van een meisjes geslacht... deze rondingen zie ik als je de foto vergelijkt ook een beetje... (ik kan het mis hebben hoor)... maar dan bedoel ik dus dit gedeelte wat ik omcirkeld heb...

10. belgischemama

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ja dat aanzie ik als meisje, maar dan zie je dat uitsteeksel en lijkt dat een piemel en wat jij omcirkeld hebt de poep, maar ik dacht dat het allemaal iets groter was

11. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Maar als dat zo is als op de foto, dan weet ik niet wat het uitsteekseltje is.. maar zoals bij mijn dochter bleek dat toen dus een vinger te zijn hahaha

Maar het kan dus ook zo... zal het weer proberen te omcirkelen

12. belgischemama

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ja ik heb die site bekeken en zie er beide in op mijn echo

13. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    of het is zo... dat je de billen ziet...
    Beetje lastig met tekenen dus moet je even niet precies kijken...

14. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    hahaha ja ik snap wat je bedoeld... ik zie in jou echo ook alle 2... komt denk ik ook omdat we er zo lang naar zitten te kijken hahaha

15. belgischemama

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ja zo kan ook, gek toch, maar kan bv als het een jongen is dat de ballentjes niet ingedaald zijn ofzo?

16. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Ja dat zal wel kunnen natuurlijk, maar hoe je dat dan ziet op een echo weet ik niet.. want dan hebben ze wel een balzakje neem ik aan....
    Hebben ze op de echo ook gezegt waar de balletjes zaten?... of had hij het alleen over het uitsteekseltje?

17. belgischemama

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ik vroeg of hij naar het geslacht kon kijken en hij zei een jongen want ik zie een uitsteeksel en ik zei vorige keer zeiden ze een meisje, ik zie toch uit een uitsteeksel wat de piemel is, dus niks over balzak etc, ik vroeg ben je niet zeker, een echo is nooit 100% zekerheid zei hij.

18. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Oke, en liet hij het jullie zien en maakte hij een foto ervan... en daarna niet nog eens gekeken?

19. belgischemama

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    nee hij heeft ons niks laten zien op het scherm, wel op de echo gezegd daar, maar ik zie daar wel iets van uitsteeksel maar als ik vergelijk bij mijn zoontje zijn echo zie je echt duidelijk de piemel en zakje. en de vorige mnd op de echo zagen wij, ik,man en gyne zei wees het aan streepjes, kan je in mijn vorige topic zien, maar de kwaliteit vd echos is niet top.

20. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    mmm beetje vreemd.. ja ze zijn het niet verplicht he en sommige willen daar dus ook weinig tijd aan besteden... ja ik ken ook alleen de echo's bij mijn jongens waar duidelijk het piemeltje+ balzakje te zien is... en tja zoals ik al zei bij mijn dochter was ook even iets in het scherm (leek ook zo zoals op jou echo) waardoor we ineens gingen twijfelen maar deze echo was ook speciaal een geslachtsbepaling dus daar nam hij dan ook de tijd voor..

Ik zal je andere topic even bekijken, nog niet gezien namelijk

Deel Deze Pagina