Hoi dames, Ik ben 22,5 week zwanger en de laatste paar dagen voel ik mijn kindje heel duidelijk draaien. Ik zal niet zeggen dat het pijn doet, maar lekker is anders...En ik voel af en toe heel duidelijk een voetje zitten. Ik ben nu in een periode dat ik me werkelijk overal druk over maak dus hierbij ben ik weer bang dat het kindje goed groeit maar mijn baarmoeder niet waardoor ik de baby nu al zo duidelijk voel draaien; ik dacht tenminste dat het heel vroeg was om je kindje zo duidelijk te voelen (placenta ligt wel achter). Iemand dezelfde ervaring? Dan kan ik weer rustig slapen Liefs Rus05
Ik ben ook 22 weken zwanger. Mijn placenta ligt voor en toch voel ik ons kindje ook duidelijk draaien soms. Het is inderdaad een vreemd gevoel, maar niet pijnlijk ofzo. Als je je zorgen maakt maar effe contact opnemen met de VK? Is er een rede om te denken dat je baby wel goed zou groeien, maar je baarmoeder niet?
ik heb precies het zelfde dus ook de placenta achter liggen en idd ik vind het niet altijd fijn hoor het draaien...het doet ook geen pijn maar word er soms gewoon misselijk van. gister pretecho gehad is niet super geworden ons meisje is behoorlijk druk dus echt mooie foto's kwamen er niet
Ik vond die duidelijke gevoelens juist fijn: Dan is er in ieder geval weinig mis met de motorische ontwikkeling, voor zover.. Maar hier was het vaak een paar dagen wel, en dan weer even minder, dan lag het weer ergens anders, of tegen de placenta aan blijkbaar.. Nu bij 26 weken schopt en draait de kleine steeds duidelijker, tot bijna beurse plekken toen.. En als het net zo gaat als bij nr1, dan worden het ook nog wel echte beurse/blauwe plekken over 10 weken.
niet druk om maken meid!! dit is mijn 3de zwangerschap en ik voelde alle 3 de kids al heel vroeg bewegen en draaien!!! je kleintje krijgt idd steeds minder ruimte omdat het groter wordt maar dat is normaal!! ik zou me pas zorgen gaan maken alls je ineens niks meer voelt! zie het als een bevestiging dat die kleine uk het goed doet daarbinnen en de grootste lol heeft in het buitelen hihihi lekker van genieten meid!!
Geen zorgen meis! Had ik ook al met 22 weken, en het wordt alleen maar erger haha..Hier ook geen pijn maar een beetje akelig gevoel zeg maar..Hier ook placenta achter en onderin. Nu met 26 weken lijkt mn buik wel een golfslagbad, als de kleine draait dan hobbelt heel mn buik mee van links naar rechts, grappig om te zien hoor! Inderdaad pas zorgen maken als je de kleine helemaal niet meer voelt (en zelfs dat kan geen kwaad met 22 weken!)
Ik had het bij mijn zoontje bijna nooit.Die lag al vanaf week 18 met het koppie naar beneden en af en toe voelde ik hem wat bewegen.Maar als ik aan 4 keer per dag kwam was het veel.Zelfs op het einde.Ook niet leuk idd maar het grote voordeel was dat ik nergens last van had en hij liet al mijn lichaamsdelen heel zeg maar. Nu deze voel ik al vanaf week 19 goed draaien enz.En weeral placenta helemaal voor.Deze is dus veel actiever en draait alle kanten uit.Bobbel links en dan weer rechts dan weer dwars enz.Hou me hart al vast hoe dat straks gaat maar ik denk dat deze mij niet gaat besparen.Heb liever een rustige buik hihi.
Ik ben ook al bang voor als ik 30 weken ben. Toen vond ik het bij mn eerste dochter soms echt zeer doen, terwijl ze heel rustig was in de buik. Het meisje wat nu in mn buik zit is super druk, dus zal nog wel wat worden
Dank jullie wel dames! Ben gerustgesteld dat het normaal is dat je het draaien en schoppen zo duidelijk voelt ben benieuwd of de kleine straks ook buiten de baarmoeder zo druk is! Liefs
Nu ligt de placenta ook aan de achterkant. Vooral het trappen op mijn blaas is geen prettig gevoel. Bij fenna lag de placenta aan de voorkant. Toen was het gevoel 'fijner' , ook al lag ze ook in stuit. Dit kindje ligt ook in stuit.
Mijn placenta ligt ook achter en ik voel ons meisje al een hele tijd. Ik heb haar vorige week voor het eerst voelen draaien, ik was toen 19 weken zwanger. Hier was het echt pijnlijk, had de hele nacht pijnlijke steken in mijn buik. Ben 's ochtends haar hartje gaan zoeken met de AngelSound en die vond ik toen heel ergens anders dan normaal en 2 dagen later op de echo bleek ze dwars te liggen hihi! Gisteren voelde ik haar weer draaien en dit keer deed het geen pijn, maar het was wel een gek gevoel hihi! Ik heb het weer even gecontroleerd met de Angelsound en ja hoor, het hartje zat weer waar ik het normaal altijd hoorde.
Mijn oudste was ook zo'n druktemaker in mijn buik. Echt schoppen, duwen, draaien. En dat is helemaal geen druk jochie. Bij het slapen is hij wel een draaikont, en hij kan wel lekker bewegen. Maar dat is puur als hij even een momentje druk is, en daarna is hij gewoon weer rustig. Maar verder is hij nergens ADHD-achtig