Mijn dochtertje van 7 maanden schreeuwt zo ontzettend hard de hele tijd. Het is niet dat ze dan huilt of boos is, maar het lijkt wel of ze het gewoon expres doet. Als ze wakker is, blijft ze schreeuwen en dat is niet een beetje maar zo hard dat het in huis galmt. Weet iemand hoe ik haar dat af kan leren. Ik ben bang dat dat op deze leeftijd moeilijk is, maar het is ook nog slecht voor haar keeltje. Eerst kon ik er nog wel om lachen, maar nu begint het best verevelend te worden, vooral voor haar zelf.
hier heeft fynn het tot eenmaandje terug gedaan. en gillen je kunt echt echt heel weinig tegen doen.ze experimenteren nu met hun stem. wat ook weer goed ik voor het praten. fynn gilt nu niet meer ik denk dat het een maand of 2 geleden gestopt is
Ow dus het is eigelijk heel normaal dat ze dat doen? Ik hoop dat het vlug minder wordt, want het gaat echt de hele dag door hier, behalve als ze slaapt dan
Ja hier ook weer onwijs. Bah, vind het heel vervelend. Hoort een beetje bij haar stem ontdekken jammer genoeg en soms is het ook gewoon erg leuk om te doen, vooral als ze zien dat papa en mama erop reageren (actie reactie dus), gewoon proberen te negeren dus. Wij waren 2 dagen geleden uit eten en toen begon Zoey ook lekker te gillen en dat gaf een prachtige galm en het zorgde ook voor een rood hoofd bij papa en mama.
Hahaha ja het wordt inderdaad een klein beetje vervelend, en ze heeft ook nog niet zo'n zachte stem ook niet Maar ja we nemen het maar voor lief hahaha. Ik moet inderdaad wel zeggen, als ik zeg niet zo schreeuwen gaat ze eens zo hard door En heeft mevrouwtje de grootste lol. Maar ja als ik niet reageer dan begint ze nog harder te schreeuwen want dan geef ik haar geen aandacht, ahahaha. Echt een kleine boef, begint dat nu al?
Hoort erbij. Onze dochter doet het nu soms nog en dan zeg ik altijd": 'dat kan veel harder'. Ze kijkt me dan aan met zo'n blik van 'mamma is gek' en stopt dan met schreeuwen haha!
Het zijn fases, gelukkig. Helaas is je kindje nu nog te jong om het af te leren en kun je er niet veel aan doen. Negeren, maar dat is soms wel moeilijk.
Het is gewoon een beetje experimenteren met haar stemmetje inderdaad. Volgens mij heeft het hier zo'n 2 weken geduurd. Wat een geluid kan er komen uit z'n klein hummeltje!!! Dat gillen is een half uurtje leuk, maar daarna was ik er inderdaad ook wel klaar mee
Hier ook zo'n schreeuw/gil-wonder. Maar ik vind het wel grappig moet ik zeggen. Wordt ook regelmatig nog afgewisseld met een heel arsenaal aan da- ma- pa- wa- ba-klanken en van die hoge iiiiii-uitschieters. En dan heeft ie een lol. Soms moet ik echt even in de box (of bed) kijken of hij huilt of lacht. Ook het gesputter en geblaas kan eindeloos door gaan.
Hier ook een die graag even mag schreeuwen, bijna 11 maand. Meestal negeren wij het maar soms is het wel irritant hoor...hihi Vandaag nog op een terras, we zaten even lekker iets te eten en drinken en mevrouw zet het hele terras op stelten. Mensen keken ons aan, ik zei: doet ze anders nooit hoor Merk wel dat anderen zich er soms aan ergeren...maar goed je doet er weinig aan.