Hallo Zoals jullie wel aan mijn banner kunnen zien ben ik al een aantal dagen overtijd... ik heb al 2 testjes gedaan maar die waren allebei negatief... maar het stomme is is dat ik wel vreemde klachten heb die ik eigenlijks nooit eerder heb gehad die steed sterker worden * misselijk * hoofdpijn * steken in me buik aan de linkerkant * raar trekkend gevoel in me buik * pijn in me lies ik was er heilig van overtuigd dat ik ongesteld ging worden maar begin nu te twijfelen! Moet ik weer een testje doen of zal ik even wachten... Ik weet het niet meer
Als je gisteren de laatste test gedaan hebt zou ik overmorgen pas weer testen. Als je zwanger zou zijn moet je het dan waarschijnlijk wel kunnen zien. De klachten kunnen zijn van zwangerschap, maar het hoeft natuurlijk niet, je kunt ze ook hebben doordat je nog niet ongi bent. Hoop het beste voor je... laat je het ff weten? Liefs Friendly
hoi meid het kan zijn dat je alsnog zwanger bent maar helaas kan je lichaam je ook heel goed voor de gek houden snap best dat je er gek van word zo op deze manier misschien over een paar dagen nog eens testen hopelijk is het toch raak
ja als me ongi dan toch moet komen dan kom maar op hihi maar goed ik moet morgen vroeg toch naar de ha dan kan ik hem dat ook wel eens vragen en verder kan ik alleen maar afwachten maar ik laat het zeker weten!
heej! vervelend he! ik ben nu ook overtijd en vanmorgen weer een test gedaan... negatief! helaas. maargoed dit is pas de eerste ronde dus er kan nog vanalles gebeuren! hoop dat ik dan maar gauw ongi word! veel succes ermee!
k*t is dat he?! als we dan toch zo nodig ongi moeten worden dan maar meteen dan kunnen we weer verder Maar goed we hebben pech dat ons lichaam een ingewikkeld iets is...
jah inderdaad vind ik ook. dat wachten is ook maar niks! ja daar hebben we geen controle over! hoeveelste ronde is dit voor jou?
de 7e maar in het begin vond ik het niet zo heel erg als ik ongi werd.. maar hoe langer het duurt hoe vervelender het word als je weer ongi word! maar ja... je kan je lichaam niet sturen (kon dat maar!)
ik was ook best blij dat mn ongi kwam 3 dagen geleden...maar nu op de 4e dag issie al weer weg! snap er geen zak van, met de pil was ik altijd 5/6 dagen en nu dus maar 3
een test zou toch in princiepe meteen laten zien als je zwanger bent? Ik zou zeggen test over een aantal dagen nog eens als je niet ongesteld bent geworden!
ik heb net de HA aan de lijn gehad omdat ik zo'n last van mn buik heb! nou heb ik dat wel eens eerder gehad.. zo rond mn navel vreselijke steken! toen heeft hij gezegd dat is waarschijnlijk je eisprong! nu las ik hier op t forum dat als je aan de pil bent geen eisprong hebt.. mn HA zegt dat je dan best wel een eisprong kan hebben! dusssssssssssssssssssss conclusie.... ik heb nu waarschijnlijk pas mn eisprong! denk dat dat vanavond klussen word!
whahaha heel veel plezier vanavond! wel laat dan... maar die steken konden niet komen van een eventuele zwangerschap..? liefs