Nou mijn zoontje kan iets nieuws en het ziet er grappig uit maar tegelijkertijd denk ik huh? das gek... hij draait zijn armen langs elkaar heen, dus de ene arm voor en dan draait hij er met zijn andere arm omheen en daarbij blaast hij dan met zijn mond. Het gaat echt in een rap tempo en hij doet het achter mekaar door.. Heeft dit iets te betekenen of is het gewoon dat hij iets nieuws ontdenkt heeft? Jullie kindjes ook van dit soort grappige/aparte dingen?
Ik heb mijn hersens gebroken met t nadenken en inbeelden, maar ook werkelijk geen idee wat je bedoeld
ook ik heb gek zitten zwaaien met mijn armen om te kijken wat je bedoelt maar ik kom er ook niet uit Het zal vast wel iets nieuws zijn hoor!
mmmmmm ik wist dat het vaag was wat ik omschrijf..maar zooo vaag... Je kan het vergelijken met het duimen voor iemand die je succes wenst op zo`n moment, dan draaien je duimen. Dat wat je dan met je duimen doet doet mijn zoontje met zijn onderarmen... zo iets duidelijker??!!!
Uhm doet hij iets na? weet niet of hij naar de creche gaat? maar daar zingen ze vaak met bewegingen erbij. Mijn zoontje begon ook op die leeftijd die dingen na te doen... Zoals draaien met zijn armjes wat bleek dat waren de Wielen van de Bus (van dat liedje)
nee hij gaat niet naar de KDVwel naar een gastouder waar nog 1 ander kindje is van bijna 4 misschien dat die het hem leren..zal daar eens vragen? Maar ons doet hij iig niet na..haha...
dat blazen ken ik trouwens wel, dat doet mijn dochtertje ook wel eens, ik begrijp nu ook wat je met het zwaaien vd armen bedoeld, dat doet mijn dochtertje niet maar lijkt me ook niks om je zorgen over te maken
hihi.. dochterlief draait niet met der armen, maar ze vouwt ze wel in elkaar en blaast er dan op! hihi.. beetje t zelfde principe, toch?! Net zoals handen vouwen (bidden), maar van wie ze dat heeft?! Zo ligt ze ook altijd te slapen...
ik weet precies wat je bedoelt, mijn zoontje deed dat ook... dus zijn onderarmen rond elkaar draaien, alsof ie zijn armen bijna kruist, maar dan enkel de onderarmen tegen elkaar aanwrijft, niet? Zo deed mn zoontje dat, ik vond het ook grappig is ook weer overgegaan