Welke voetenzak voor de mura?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ch28, 9 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0
    Wij hebben de maxi cosi mura en nu is ons meisje bijna uit de kinderwagenbak gegroeid en moeten we op zoek naar een voetenzak. Ik wil alleen een andere dan die van de mura, wat is een makkelijke zak die in de mura past?
    Nu vroeg ik me ook af of ik, voor als ze niet meer in de bak ligt, ook een winterjas moet kopen? Ik heb al een skipakje voor in de draagzak, maar dat lijkt me dan weer een beetje te warm in de draagzak..... Wat is nu het beste om te doen?

2. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Wij zijn helemaal blij met de lodger bunker. Past in alle kinderwagens. Dubbele laag dus je kan zelf kiezen hoe warm je het maakt en hij/zij heeft geen jas meer nodig want je kan hem zo aantrekken dat alleen het gezichtje nog bloot is zeg maar....
    Dit is hem

3. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Wij hebben ook de mura en hebben nu nog steeds een winterjas en dekentje over haar benen in de wandelwagen. Ben ook benieuwd naar een voetenzak. Ik lees mee!

4. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik heb ook een Mura en ik vond de bijpassende voetenzak maar niets. Dus ik zat met tzelfde en ben op zoek gegaan naar een leuke universele voetenzak!

Het is de Joolz One Prime geworden:
    Bekijk bijlage 34977

Was wel ff frutten om de riempjes er goed doorheen te krijgen, maar hij past prima.

Ik doe haar nog een sjaal en dun jasje of een vest aan. Het is natuurlijk wel warm, maar de schouders steken er wel bovenuit.

5. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0

Die lodger lijkt me inderdaad wel wat, en hoeft daar echt geen jas meer onder? Dat lijkt me ideaal, is zo'n gefrut altijd.
    Weet je misschien ook hoe duur die ongeveer is?

6. cvlth

cvlth Niet meer actief

Ik heb ook een andere voeten zak gekocht. Bij de prenatal van het eigen merk. Koste 29.95 en pas prima en is lekker warm. Hij lijkt op die van de foto van de Joolz. De zak van de mura zelf is helemaal niets!

7. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0
    Die van de prenatal is dan ook niet duur, is het wel een fijne? En moet ze dan wel een jasje aan?
    EN tot wanneer gebruik je een voetenzak eigenlijk?

8. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Je kunt m denk ik net zo lang gebruiken als ze in de kinderwagen zitten... Volgend jaar winter dus nog lijkt me?

9. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Ik heb ook de lodger bunker in de mura liggen. Ik gebruikte hem ook al in de kinderwagenbak. Heerlijk ding...

De ene keer heeft ze een jasje aan en dan doe ik de bunker tot haar middeltje dicht en de andere keer heeft ze een vestje aan en dan gaat ie helemaal dicht.

10. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

wij hebben een wallaboo voetenzak speciaal voor de winter gekocht...we gebruiken hem nu al en we vinden hem geweldig...kleine meis zit/ligt lekker warm en is ook altijd warm als we haar er weer uit halen..hij kost wel wat maar daar heb je dan ook echt wat voor..tenminste vinden wij ;)

Wallaboo

11. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Trappen jullie kindjes de bunker niet open, aangezien hij met klittenband dicht zit?

Vorige week had ik mijn lodger shelter in de wagen gelegd. Deze was veel te klein, maar ze trapte de klittenband ook meteen los...

12. Ellen30

Ellen30 Actief lid

7 nov 2008
    160
    0
    0
    Ik heb ook een maxi cosi mura, dus fijn om te lezen. Mijn zoontje past nog in de bak, maar ben toch langzaam aan het kijken naar een zak. Maar die van maxi cosi is dus niets? Leek mij wel handig met beide beentjes die apart erin zitten, maar niet dus. Ik lees even mee.

13. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    De lodger bunker is niet echt goedkoop. Nieuw 80 euro geloof ik maar er staan er ook veel op marktplaats.

Mijn zoontje heeft hem nog nooit opengetrapt, tenminste dat is hem nog nooit gelukt ;) Hij is heel ruim en kan gebruikt worden tot 4! jaar staat erop. Ik hoop toch eigenlijk dat ij dan al lang en breed alles zelf loopt8)

14. Birdie

Birdie Bekend lid

16 sep 2008
    528
    0
    0
    Had ik dit eerder geweten! Ik dacht dat we perse de mura voetenzak moesten hebben ook vanwege dat ding waardoor je geen ronde kan hebben, omdat geen andere zou passen. Ik vind het op zich ook geen prettig ding, maar ja, ga nu ook geen andere meer kopen. Hij zit wel lekker warm.

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Waaron is die bijbehorende niet fijn?
    En hoe doe je dat dan met dat ding, Dat 'stuurtje'? Want die kan dan toch niet als er geen gat in de zak zit? En hoe gaat het verder met zo'n voetenzak en de driepuntsgordel?

Deel Deze Pagina