Het was even omschakelen voor mij (dacht zeker dat het een meisje werd) maar we krijgen een jongen. Maar nu kan ik toch echt niet een leuke naam vinden. Heb wel een lijstje maar ben er niet allemaal kapot van Onze dochter heet trouwens Sanne Mijn namen: Thijs (maar neefje heet stijn, kan dat) Sven (neefje van neefje heet ook zo, dus neefje heeft dan 2 neefjes met die naam) Milan Thijmen Lars Mans namen: Collin Tygo Noah Levi Dylan Hoor het graag. Heb je zelf nog een naam die je mooi vindt. Graag Jesse kan niet (hadden wij ook, maar neefje heeft die als 2de naam)
Ik vind jou namen leuker bij sanne passen dan die van je man, al is levi natuurlijk wel heel leuk Thijs vind ik niet op stijn lijken dus kan prima Niels bram Daan Luuk Nick Tom Tim Pim Gijs
Ik vind Milan en Levi het mooist. En ik had er niks op uitgedaan als een neefje dan 2 neefjes met dezelfde naam heeft. Ik vind dat al jullie namen bij Sanne passen.
Ik vind jouw namen ook beter bij sanne passen dan de namen van je man. Wat vind je anders van: Noud Rick Guus Mees Timo Ivan Felix Jelle Floris Liam Julian
+1 !! als je overal rekeing mee moet houden dan hou je geen naam over Sven Milan Lars Collin Levi Dylan Vind ik allemaal erg leuk