hallo allemaal, Even kort mijn verhaal. Ik heb een dochter en ben nu over 2 weken uitgeteld van ons 2de wondertje "weer een meisje" Ook wij komen er niet uit dus, ik wil graag jullie als hulplijn inschakelen. Onze dochter heet Liz En wij zijn helemaal weg van Tess, MAAR!!!! het klinkt niet helemaal lekker vinden wij zelf. het sluit beiden af met de sss (met de uitspraak) Nu vinden we beiden Eef ook leuk, maar twijfel twijfel twijfel. Zo ook bij de namen Nikki en Evi (bij Evi vind ik leuk als kind en tiener maar niet als volwassen mens) (MAAR dan blijft Tess toch weer door je hoofd spoken) Ow ja... Isa was ook leuk maar zo heet de kleine van mijn zus al (iets te dicht bij) en Iva,Ive,Ise,Isis lijkt er te veel op verder vind ik leuk Fem, Fenne, Fay. Maar manlief niet Hij houd van Milou en onze twijfelnamen haha. HULP IS MEER DAN WELKOM.
ik vind het wel mooi bij elkaar passen. en als het door je hoofd blijft spoken denk ik wel dat het voor jullie de naam is. heb ook 2 meiden waar van de namen eindigen op een e nooit bijna gedacht alleen wilden wij niet de begin letter het zelfde. mijn dochters heten lotte en femke
Liz en Eef vind ik echt heel tof!! En Evie ook wel leuk! Tess vind ik er inderdaad niet heel lekker bij klinken (hoewel het op zich wel meevalt, dus als het dé naam is: doen!) en is nu ook wel érg populair. Wat vinden jullie van... Amy Ann Anne, Anna Aria Brynn Cara / Kara, Cari Chloe Cleo Daisy Dani, Dana Dawn, Fawn Donna Ebba Eden Elea Elise Ella, Elle Elsa Emily Emma Eve, Eva Fae / Faye / Fay Femie Fiona / Viona Fleur, Flore, Flore Gemma Githa / Gytha Gwen Hayley / Hailey Hazel Holly Ibbie Ina Inez Iola Iona, Ione Ivy Jade Jacky Jamie Jane Jen, Jenna, Jenny Jessa Jill Jody Jolie Julia, Julie June Kae / Kaye / Kay Kate, Katie, Kathy Kira Maci Mae / May Marla, Marly Maud Maura Maya Megan Merla, Merle Mia Molly Myra Nena, Nina Nessa Neva, Nova Nikki / Nicky Nola, Nona, Mona Nora / Norah Olivie Pippa Polly, Poppy Quinn Rae Rena, Rona, Roni Renee Rica Rikki / Ricki Robin / Robyn Romy Rosa, Rose, Rosie Rowan Roxy / Roxie Ruby Sam Sara / Sarah / Zara, Sera Skye / Sky Sue Susie / Suzi / Suzie Tammy Tara / Tarah Tibby Vicky Violet, Viola Zoe / Zoey / Zoë
Bedankt voor alle fijne berichten, We hebben er toch zeker iets aan gehad. Manlief is nu toch aan het denken aan de naam Fem En het doet goed om te horen dat er veel reacties zijn dat LIZ en Tess toch goed kunnen. (Wel een hele populaire naam op dit moment, maar een kleinigheidje hou je toch Dus we zijn een heel eind en een van deze 2 gaat het worden Super bedankt allemaal
Fem klinkt inderdaad erg leuk. Vind ik persoonlijk leuker als Tess. Maar als Tess DE naam is gewoon doen!!
Ik zou zelf voor Fem gaan Ben benieuwd wat het gaat worden. Ik denk Tess... Omdat je er al heel lang mee in je hoofd loopt en je dus stiekem je meisje al zo hebt genoemd. Dat is mijn ervaring met ons zoontje. Heel lang Liam in ons hoofd... En toen kwam ik nog aan met Brent. Maar stiekem heette hij toch al Liam
Als je helemaal weg bent van Tess, zou ik het gewoon doen. Vind die naam super leuk en juist goed ij Liz passen!!