hallo zit nog voor nod maar heb test gedaan met kv 2 voor 5 nooit gekke dingen meegemaakt ik kreeg gelijk een roze wazige lijn/veeg bij test gedeelte en daarna pas laat de C lijn is geen indroger bij test gedeelte maar iemand ervaring mee
'Kreeg dus bij het test gedeelte gelijk die vage lijn en veeg en duurde ook lang voordat de C lijn kwam en wat donkerde werd Ben altijd voorstander van de kv testten dit heb ik dus nog nooit meegemaakt
Spoel eens na door wat druppels water in het druppelvak te doen? Lijkt me een foutieve test. De Kruidvat 2 voor 5 eurotesten zijn niet meer wat ze geweest waren, want ik zie steeds vaker van die misbaksels/misdrukken hoe je het noemen wilt, voorbij komen hier.
heb water op gedruppelt gebeurt niks dus geen indrogers enzo moet zeggen de teststrip binnen het cassette kon je ook beetje heen en weer doen dus zat/zit er los in leek het heb me oude test van vorige zwangerschap inmiddels test van 2011 en beide strepen nog perfect knallend en dat waren de oude kruidvat 2 voor 5 nu zit ik ook nog te vroeg met testten maar gezien klachtten die niet in verband staan met ongi dacht ik ach laat ik eens voor nod testten (ben juist normaal er tegen) en krijg je dit pfff
Ik herken het alleen bij de eerste paar minuten, maar dan trekt het meestal na 5 minuten weer helemaal weg. Ik zie ook geen strepeje helaas .
Waar ik eerst zweerde bij de 2 voor 5 heb ik nu mijn grootste twijfels over deze test. Ik heb ook vals positief getest en wel vaker dan één keer. Rare vegen, indrogers en rare schaduw lijntjes. Voor mij nu alleen nog maar de digitale van CB.
ging me niet zozeer om een streepje maar deze test heb ik nog nooit zo meegemaakt !!! terwijl kv 2 voor 5 altijd de beste waren
vervelend, de kv testen worden steeds slechter. de trekpleister heeft ook 2v5 misschien een optie omdat je de etos niet in de buurt hebt.
Vaag he dat met zulke testten die altijd goed bekend stonden ik zit nog 5 dgn voor nod dus ja was vroeg maar ging me meer om de test dat die zo raar was.
Drie dagen voor NOD negatief getest met KV en met Clearblue wel positief getest. Heb er dus ook vage ervaringen mee.
Ik ben ook niet meer zo'n voorstander van de KV testen. Paar dagen geleden een licht streepje gehad op de dag dat ik ongesteld werd Dus was een vals streepje
Ik heb van de week nog met kv2v5 getest. Het viel me wel op de dat de hele test is roze werd en dat het even duurde voordat de achtergrond weer mooi wit werd. Maar na 5 min zag ie er gewoon goed uit hoor.