@Crealinda, ik wist dat er hier iemand was met deze wagen, wist alleen niet dat jij dat was hihihi. Maar kan natuurlijk er ook aan liggen hoe de wagen in de winkel gepresenteerd wordt, en dat was dus zeker niet optimaal. En mijn man vindt het eigenlijk wel zielig dat Sam tegen een rugleuning aan zit te kijken hihihi. We hebben er wel iets voor gehangen maar dan nog.
Wij hebben juist vanwege onze lengte (ik ben zelf 1.85) gekozen voor de Stokke. En dan niet alleen ivm de hoogte van de stang, want de meeste wagens kunnen wel hoog, maar vooral ivm de hoogte van de bak en t zitje. De mutsy heeft ook een vrij hoge reiswieg, maar de Bugaboo daarentegen is extreem laag en dus moet je behoorlijk bukken om je kindje te pakken. Ik kan nog niet zeggen hoe 'ie bevalt, want ben zelf nog niet bevallen
wij hebben de quinny speedi, mijn vriend is ook 1.90 en de wagen moest in onze volkswagen golf (3deurs) passen, niet veel ruimte dus. hij bevalt ons prima! je kunt trouwens het duwgedeelte dmv 2 klepjes omlaag en omhoog schuiven.
Wij hebben de maxi cosi mura besteld, deze is nieuw en staat heel goed aangeschreven. Is ook goed in hoogte verstelbaar. Alle wielen kunnen eraf, en er zit een zitverkleiner in die je er uit kunt halen als het kind groter wordt. Wat ook heel grappig is is het stuurtje waar het kind zich aan vast kan houden. Ook een ruime boodschappenmand. Het is een trendy ding. Wij zijn er in ieder geval helemaal blij mee!
maxi cosi mura het frame heeft wel wat weg van onze wagen, de quinny speedi, alleen hebben wij 1 wiel vooraan. bij ons moet je die lichtgrijze knop indrukken en dan kan je de wagen inklappen.
Wij twijfelden tussen de quinny speedy en de mura. Bij de speedy hadden wij het idee dat hij zo licht was dat het voorwiel de hele tijd omhoog klapperde onder het lopen, dit hadden we bij de mura niet.
jeetje, wat een reacties! bedankt meiden! Bij ons in de buurt is een baby dump, daar gaan we inderdaad maar eens kijken. ga eerst wat suggesties van jullie google-en. Heel erg bedankt voor jullie tips!
http://www.hauck-group.de/de/produkte.asp?PLID=4&LIZID= Die is zo gaaf, licht, in hoogte verstelbaar en betaalbaar
een torck ! ziet me er al helemaal fantastisch uit! http://www.torck.com/?page=catalogus&cat=1 ben er al helemaal dol van
Hier ook de Bugaboo, wendbaar, grote bak, verstelbare duwstand (zijn beide lang) Ik heb erbij gekocht: de Maxi Cosi, adaptar, voetenzak Bugaboo en Maxicosi en de EasyFIx voor in de auto. Voor in de Bugaboo: wieghoeslakentje, wieglakentje en dekentje (ga bij IKEA fleece deken kopen en die op maat knippen (7,95) ZO heeft mijn vriendin het ook gedaan. Succes ermee....
Hier ook een bugaboo. In verhouding idd iets duurder maar kwalitatief wel super. We hebben alles er op en eraan (maxicosi + voetenzak,adapters) behalve de voetenzak. Verkoopster raadde aan dat in het voorjaar te bekijken.
Hier een Quinny Speedi, met alles erop en eraan, alles wat er bij hoort hebben we gelijk genomen. Ik vind het een fijne wagen, rijd erg licht, past in bijna alle auto's.
Hier een Urban Jungle. Lekker stevig, zeer wendbaar, licht, goed in te klappen. Hoogte makkelijk verstelbaar. Bak in twee hoogten te bevestigen. Kortom heerlijke wagen. Sinds kort hebben we er een seat insert, wagenzak en bumperbar bij.
torck vind ik persoonlijk geen goed merk.. we hadden die bij de 1e gekocht omdat hij mooi was voor die prijs. (leek op de bugaboo maar dna helft goedkoper) we hadden de bayamo, voorganger van lotus..niet aan te raden.. niet eens een jaar kunnen gebruken of hij viel letterlijk uitelkaar... en gewoon tijdens t lopen sprongen er schroefjes uit, waardoor de zitting los kwam te zitten.. het schroefje is tijdnes t lopen er uit getrild en hebben we nooit terug kunnen vinden.. want ja je verwacht t niet.. en dan de voorwielen.. vallen er zomaar af tijdnes t lopenn.. nee, we hebben nu voor de 2e een stokke xplory gekocht. die we voor lange wandelingen ook voor mijn zoontje van 2,5 jaaar gebruiken. het is even een investering, maar we verkopen de wagen wel weer. dus dan zijn we niet eens zovvel kwijt, we hebben de wagen voor een leuke prijs kunnen kopen bij een babyzaak. en verliezen misschien max 100,- voor de wagen.. 100,- is toch niet duur voor een Wagen ))