sinds enkele weken heb ik enorm veel last van slapeloosheid, ik geraak maar niet in slaap, ik ben lichamelijk stikkapot maar geestelijk niet en daardoor val ik niet in slaap, ik lig maar te ligge in bed en begin dan over vanalles te denken en ja dan geraak ik zeker niet in slaap. ik heb al vanalles geprobeerd, warm bad,warme choco/melk etc... als ik geluk heb slaap ik rond 2u als ik pech heb ben ik om 4u nog wakker, ik moet er smorgens uit voor de kids maar ga erna dan wel trug liggen waardoor ik natuurlijk in slaap val en het al gauw 11-12u of later word eer ik wakker schiet. ik hoop iets te vinden waardoor ik vroeg in slaap val want ik wil niet weer stikkapot aan de bevalling beginnen.. iemand tips of zijn die er gewoon niet?
geen oplossing hier wel heel bekend in de oren klinkend helaas ik lees ook even mee wie weet zit er een tip bij. Idd onder de douche choco enz. Ook kijk ik geen spannende tv meer voor het slapen zoals csi. Drink geen caffeine eet niet teveel meer na 8 uur. Geen suiker laat op de dag. Het maakt allemaal niet uit leg idd gewoon rond te turen en te woelen. Tot de ochtend dan kan ik slapen lijkt wel of het dag en nacht ritme om is gedraait pff. sterkte groetjes paula
hier is het slapen ook ellende! wat wel goed werkt is dat ik zo nu en dan gewoon opblijf na een hele slechte nacht. Dan ben ik 's avonds zo moe dat ik bijna meteen in slaap val en maar 3 keer wakker word ipv 6
Wat een ellende! Ik heb precies hetzelfde. Normaliter slaap ik in één stuk door maar sinds een paar weken... grrr!!! Vannacht was het echt erg, ik heb voor mijn gevoel uren wakker gelegen, daarna kreeg ik weer buikkrampen, bandenpijn, plassen... het hield maar niet op. En nu ben ik brak. Ik kan mijn bed niet uitkomen, ben humeurig en ik weet het gewoon niet meer.
Komt me bekend voor, had er ook veel last van. Een boek lezen hielp bij mij ook heel goed. Een makkelijk leuk boek zoeken, en binnen een paar minuten worden je oogleden zwaar. Ik hoefde me dan maar om te draaien en kon heerlijk een paar uur slapen. Tot ik weer moest plassen uiteraard, daar is nog geen oplossing voor
dat doe ik en idd je ogen worden zwaar en dan denk ik ik ben eindelijk moe maar dan lig ik nog uren wakker.
sinds 2 weken heb ik hier ook last van erg vervelend natuurlijk. ik drink savonds voor het slapengaan een beker warme melk met een theelepelhoning. mischien is dat het proberen waard.... sterkte ermee dames alleskomt weer goed