Wie heeft er een Fab portemonnee..

Discussion in 'De lounge' started by Luna86, Aug 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,812
    9,319
    113
    Gelderland
    De titel zegt het al een beetje maar wie heeft er een fab portemonnee en nog belangrijker welke heb je??:D

Ik heb voor mijn verjaardag (vandaag:D) een mooie portemonnee gekregen van fab. Helemaal uitgezocht door vriend. Hij wist dat ik er graag eentje wilde super lief dus!! Maar nu vond hij ze allemaal flets van kleur en heeft een vrij simpele kleurstelling uitgekozen. Ontzettend mooi begrijp me niet verkeerd maar wilde eigenlijk graag eentje met vrolijke kleurtjes ;) Deze is groen/grijs van kleur en heeft hartjes erop staan in dezelfde kleur. Nu twijfel ik of ik hem moet gaan ruilen want geloof hem ook dat hij zegt dat hij de andere niet mooi van kleur vond en deze is eigenlijk super mooi/degelijk. Dus welke heb je en ben je er blij mee of had je liever een andere kleurstelling gehad:)

2. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    Ik heb een hele collectie van (merk) portemonnees.
    De mijne van Fab is helemaal zwart met hartjes en een gouden ritssluiting, nog simpeler.

3. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,812
    9,319
    113
    Gelderland
    Ben je er blij mee? Denk dat we dezelfde hebben maar dan ander kleurtje.

4. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Ik heb ook een Fab. portemonnee. Hij is oranje/zalm en heeft bruine sterren hartjes. Hij is van suède, dus nadeel is dat je er vlekken op ziet.

5. MissXX

MissXX Fanatiek lid

Oct 9, 2011
    2,027
    0
    0
    Nijmegen
    Ik zou gaan voor degeen die je echt super mooi vindt, vooral als je deze niet echt mooi vindt.

Ik mocht een Fab tas uitzoeken voor mijn verjaardag, en ik koos degeen uit die vriend juist helemaal niet mooi vindt. Vond ik eigenlijk niet zo leuk, omdat het zijn cadeau was, maar hij vond gewoon dat ik de tas moest nemen die ik graag wilde.

In jouw geval heeft jouw vriend hem zelf uitgezocht, tsja dat is het wat lastiger. Wist je dat je hem zou krijgen? Zo niet, zou ik het echt super lief vinden en het waarschijnlijk zo houden, Tenzij je echt graag een ander wil, want goedkoop zijn ze niet!

6. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,812
    9,319
    113
    Gelderland

Ja dat is idd echt een nadeel van suède. Ook mooie kleurcombi is dat.

7. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    Ja:)

8. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,124
    0
    36
    Drenthe
    Ik heb een taupe kleurige met knalroze harten.

9. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,812
    9,319
    113
    Gelderland
    Lastig he als je allebei een andere smaak hebt in dit soort dingen. Zo kom ik vaak aan de miskopen. Hij vind iets helemaal geweldig en ik mwa maar kopen het dan wel en dan beland het altijd in de kast om vervolgens 100 keer te horen dat ik dat aan moet trekken:D Daarom heb ik besloten om altijd mijn eigen kleding en schoenen uit te kiezen!
    Ik wist wel dat hij een portemonnee ging kopen want hij zei in eerste instantie kies hem zelf maar uit ;) Maar ik denk dat ik hem idd wel ga houden. Kan altijd nog een gek kleurtje erbij kopen voor de zomer en dan deze in winter gebruiken! Ik ben er ook echt heel blij mee verder hoor:D Eindelijk een grote makkelijke portemonnee!

10. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Nee maar ik wil hem! Maar eerst even een tas van Fab i love it!!! :D

11. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,812
    9,319
    113
    Gelderland
    Welke ga jij uitkiezen?

12. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

13. Deliana

Deliana Niet meer actief

Ja!:) Ik heb een zwarte met hartjes (studs) en ben helemaal verliefd op dat ding. Mijn iPhone gaat er ook makkelijk in :) Heb hem kado gehad van mijn man en hij had deze uitgezocht.....

Ik wil ook een Fab tas, maar kan nog niet kiezen 😉

Share This Page