Ik krijg als het goed is vandaag de testen gestuurd. Moet ik nog ergens rekening mee houden voordat ik ga testen? Zou het leuk vinden om te weten wie vandaag ook een test gaat doen?
Dank je wel Ramona dacht dat ik gisteren gek werd, lag net in bed en komt opeens uit het niets een misselijk gevoel aanzetten. ben ik maar op gestaan om wat te eten.
oi dames.. ik wil vandaag ook nog ff testje proberen, ga zo ff naar DA ik zou kruidvat nemen!1 die is echt d duidelijk
Oke dan kruidvat gewon eigen merk toch? is die ook goed betrouwbaar en best gevoelig, gisteren had ik predictor maar die was NEGATIEF
ik hoor van meer mensen dat kruidvat maar 20 eenheden HCG nodig heeft en CB 25. maar het schijnt dat het HCG gehalte exponentieel toeneemt elke 2 a 3 dagen
ik er een beetje tegen op. vorige keer hetzelfde....nou maar wachten op de postbode.....weet iemand hoe het zit met hcg als je het 'smiddags test?
hoi meid je kunt best smiddags testen alleen moet je niet te veel drinken van te voren en 4 uur niet naar de wc gaan voor de test ongeveer succes meid
dank je wel voor je antwoord Caruli.... heb al 2 weken last van misselijkheid. iedereen van mijn vriendenkring zegt dat ik het me verbeeld. dat brengt me in twijfel. normaal at ik ook niet veel. nu kan ik om het uur gaan eten van de misselijheid. snap er niks meer van.
ik vind het ook moeilijk als mensen net doen alsof je het allemal verzint. zwanger of niet ik voel wat ik voel. en je vraagt je soms af waarom je lichaam zo raar doet. als je er dan iets over zegt tegen mensen dan zeggen joh je moet niet overal op letten
dat hoorde ik gisteren ook van 2 vriendinnen. gunnen ze het me niet of zo...denk ik dan. De volgende keer vertel ik hun niks meer. Ok kan wel zijn dan ik misschien dingen kan verbeelden...maar heb er helemaal niet bij stil gestaan dat ik mijn ongi zou moeten krijgen. Ben al 2 weken over vermoeid en misselijk. Test zal uitwijzen wat er is. Ik ga ff met de hond wandelen...