je bedoelt zwangerschaps test? ja die heb ik gisteren gedaan maar was negatief, wil het na het weekend weer proberen als de me niet voor is. of bedoel je de tampon test? hihi ik gebruik geen tampons vind die dingen eng..
Ik ga niet testen haha!Heb een miskraam gehad en zou niet weten hoe me cycles gaat lopen!Haal zo mijn banner ook weg,want het was gerekend vanaf dat ik gestopt was met vloeien en dan mijn langste cycles. Ik moet denk ik nog gewoon geduld hebben haha
oh ja dat kan maar ik hoorde via deze site dat jedan kan testen of je ongi komt maar ik weet niet of het bepallend is ik heb vanmorgengetest en die was ook negatief en heb ook dat zeurderige gevoel in mijn buik tja het blijft wachten maar het maakt mij gek. normaal heb ik een dag last van mijn buik en wordt ik ongi en dan heb ik veel laast tijdens mijn ongi mar nu heb ik al een paar dagen last
buikkrampen bijna helemaal weg Heb alleen nog zere/gevoelige tepels. Ik wacht af tot maandag en dan moet er toch maar getest worden!
Ben benieuwd.. Is dit je eerste ronde? Ik had namelijk tot gister ook gigantisch last van mn tepels en borsten.. Hoort bij het ontpillen waarschijnlijk want ben gister hardstikke ongesteld geworden...
Nee, niet mijn eerste ronde... Ben al met al ook al weer een jaartje bezig! Maar zo als deze cyclus heb ik het nog nooit gehad, maar durf niet te testen bang voor teleurstelling Wacht af tot maandag dan zit ik op dag 36, als ik dan nog niet ongesteld ben kan het bijna maar 1 ding betekenen en dan gaan we testen.... Groetjes 10uss
@10uss dus ook al een jaartje bezig net als ik. ik hoop voor je dat het raak is. wel spannend. mijn duimen draaien voor jou. liefs san.
Voel hetzelfde: denk ECHT dat ik ongi ga worden, maar komt maar niet... Dan maar liever meteen zekerheid...
Oh Sorry! Had ik ff niet gezien. Wel een hele lange cyclus dan he na die 25 dagen. Hoop voor je dat het nog positief uitpakt!
Hoop het ook, maar heb 7 dgn nod getest (2x) en allebei negatief, dus ga er niet meer vanuit eigenlijk
@busybusy gisteren toch maar getest en was negatief helaas. De buikpijn begint hier lekker door te komen ze zullen vandaag wel arriveren Maar ja vol goede moed naar de volgende ronde, we gaan voor het eerst aan de gang met ovulatietesten, we hebben ze al in huis. Heb mijn eitje deze cyclus toch later gehad dan ik had uitgerekend. En hoe is het bij jou? Groetjes 10uss
Hier nog steeds niks. Ik temp ook niet en gebruik geen ovu testen dus weet ook niet wanneer eitje komt/is geweest. We klussen gewoon regelmatig en neem daarmee aan dat het vanzelf wel goed komt. Ongi klachten heb ik wel gehad iets voor mijn NOD (hele lichte buikpijn), maar heb nu al 4 dagen nergens last meer van en heb dus ook niet het idee dat het er nu nog aankomt. Vind het allemaal zo vreemd. Ik ga vrijdag (dag 14 NOD) nog een testje doen, maar verwacht eigenlijk dat ie ook gewoon weer negatief gaat zijn. Ik hoop wel dat ik snel iets heb (of posi test of ongi), want ik word gek van dat gewacht........
nou helaas is gister bij mij ook weer de ongi gekomen. 2 dagen later als normaal dus kan weer overnieuw beginnen poging 9!
Nog steeds niks te bekennen alleen meg zere (.)(.)! Vinden jullie dat ik de dokter moet bellen of nog ff afwachten? Groejes 10uss
bij mij kwamen de duivels 10 dagen nod. had me voorgenomen om dag 14 nod weer te testen. ik had verder ook geen verschijnselen van zwangerschap en/of ongi. ik weet niet of jij die wel hebt. maar je ziet het, soms komt alles wel wat verlaat aan....