Pfff... wordt ik nu ongesteld of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 10uss, 1 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 10uss

10uss Actief lid

28 nov 2005
    246
    0
    0
    Hier nog steeds niks te bekennen :( Was het wachten een beetje beu en heb daarom vanmorgen maar even de huisarts gebeld, daar kon ik vanmiddag terecht.
    Dokter vond dat ik niet regelmatig genoeg was en dacht dat daar het probleem ligt, heeft gelijk een verwijsbrief meegegeven voor de gynaecoloog. Vroeg gelukkig niet om eerst een paar maanden te temperaturen! De verwijsbrief ligt al in de brievenbus, nu wachten op een uitnodiging....

Groetjes 10uss

2. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Heeft ie je geen bloed klaten prikken? Met eventueel een laat eitje kun je ook zwanger zijn natuurlijk! ;)

3. 10uss

10uss Actief lid

28 nov 2005
    246
    0
    0
    Heb vanmorgen nog getest en die was negatief....

4. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Wat een toestand allemaal met die cyclussen.. Ik word er zelf ook niet zo blij van. Vorige week was ik ervan overtuigd dat ik ongesteld zou gaan worden, maar nog steeds niks.. Zaterdag negatief getest. Nu nog maar even afwachten..

5. Loess

Loess Actief lid

14 feb 2007
    267
    0
    0
    jeetje wat is dat tog hej al die negatieve testen :evil: :evil: kep gisteren getest en je raad ut vast al NEGATIEF

6. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    @ loess: hoe zijn je andere cyclussen verlopen en hoe lang ben je al gestopt met de pil?

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    En ik ben ook nog aan het wachten.. Vanmorgen weer getest en weer negatief.. Dus van mij mag ik nu onderhand wel gewoon ongesteld gaan worden..

8. Niet meer actief

hey hallo allemaal

Hier nog 1 die in de afwacht fase zit ben 1 dg overtijd zegt natuurlijk niks
    normaal gesproken heb ik 2 dg voordat ik NOD krijg al bruinverlies maar nu ook niet heel raar en normaal heb ik rugpijn en is ook weg

het enige wat ik heb zijn rommelende darmen en opgeblazen gevoel en gisteren hoofdpijn
    en pijnelijk boobs
    zit nu op dg 29 heb normaal een cyclus van 26 a 28 dg

duimen draaien volop zou mooi zijn dat ik nu zwanger zou zijn aangezien 15 mrt de verjaardag van mn overleden vader is leuk herrinerring voor mezelf dan met een positieve uitslag ?//

afwachten dus iedereen su6 met wachten

liefs kaley

9. Loess

Loess Actief lid

14 feb 2007
    267
    0
    0
    sorry voor me late reactie :) ik ben pas in jan dit jaar gestopt met de pil...

maar zoals je al aan me banner ziet... me ongi liet erg op zich wachten..
    ben otg wel blij aan de ene kant dat ik ongi ben geworden want dat steeds negatief testen werd ik al aardig zat... :confused: :D

10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Nou, ik dacht dat ik gisteren eindelijk ongesteld ging worden. Weer een klein beetje roze en bruin. Maar weer lijkt het of het niet doorzet. Dit was twee weken en vier weken geleden ook al zo... Ik vind het maar raar allemaal. Maar ik wacht af of het toch niet verder door gaat zetten. Zo lijkt het nu in ieder geval niet..

Deel Deze Pagina