Helaas ook ik heb daar geen ervaring mee. Misschien kun je via google het een en ander vinden. Of misschien op het viva-forum. Wens je in elk geval succes!!
Ik heb het bij me zoontje gehad, 35,1 weken zwangerschap nu zwanger van de tweede 26,4 weken en word streng in de gaten gehouden. De angst zit er goed in en kans op herhaling is aanwezig! Bij 37 weken word ons meisje sowieso gehaald via een ks.
Dat wil je niet weten en hoop dat je het nooit mee hoef te maken! Ik had ook het hellp syndroom, wat dus ook een loslatende placenta kan veroorzaken . Ik was gelukkig in het het ziekenhuis. Ons geluk geweest! Ik voelde echt iets knappen toen stond ik op om te kijken wat het was en lag dus al in een grote plas met bloed en bleef stromen. Alles gelijk on sneltreinvaart voor een spoedsectio ! Dit is kort samengevat natuurlijk. Gelukkig zijn wij er allebei nog maar vaak hoor je dat 1 het niet overleeft!
ja die angst blijft natuurlijk..maar waarom heb je een geplande ks heb je er zelf voor gekozen? bij mij gebeurde het met 40 plus 6 hoelang heb je gewacht voor een volgend zwangerschap