pfff ziek wat nu...

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Liz0104, 14 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    vorige week was mijn vriend heel de week ziek... nu we letten wel degelijk op met drinken van elkanders drinken en zoentjes geven. Men vriend was voorzichtig omdat hij zei pas op jij mag niets innemen... Nu uiteindelijk is het toch gebeurt...
    keelpijn, verschrikkelijk verkouden, hoofdpijn hoesten... nou jah ik kan het er maar bijnemen maar is geen leuk gevoel... is er iets dat ik wel mag innemen of wat ik kan doen... want mijn hoofdpijnen zijn niet van de minste... het zijn eerder migraineaanvallen...
    thank u :)
    dikke zoen x

2. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    Wat soms bij hoofdpijn helpt (was laatst ook ergens op tv geloof bij oprah of zo) is het stukje tussen je duim en wijsvinger masseren.

Tegen keelpijn helpt thee met honing.

Eventueel een paar dropjes tegen het hoesten!

beterschap!

3. muiz

muiz Actief lid

22 feb 2008
    287
    0
    0
    Beterschap ermee!

Enne je mag paracetamol, maximaal 6 per 24 geloof ik. Maar ik weet niet of jullie dat in België kennen of dat het daar anders heet? Want ik heb een kennis in België en die had nog nooit van paracetamol gehoord....

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.825
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    tja, als stel ontkom je daar niet aan helaas... En dat je niets mag nemen is zeker niet waar. Er zijn middelen die wel mogen. Paracetamol om te beginnen is er 1 van en dat scheelt al een heel stuk. En verder kan stomen soms wel prettig zijn. Thee met honing scheelt ook voor de keelpijn, dat soort dingetjes. Strepsils mogen volgens mij weer niet als je zwanger bent, maar anders toch even langs de huisarts of aan degene die je zwangerschap begeleid even navraag doen, wat je kan doen om het draaglijker te maken voor jezelf!

5. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Gewoon ff aan de apotheek vragen wat je voor je keel/hoest mag hebben

Deel Deze Pagina