Pfff, zit er even doorheen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tuttie, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Sorry meiden, moet even klagen.......
    Hoop op een beetje opbeurende reacties;)
    Sinds zaterdagnacht is ons meisje ziek, hoge koorts en huilen in de nacht.
    Ze zit onder het eczeem door het warme weer, kapotte billen, nu ook uitslag van de 6de ziekte en KNO arts heeft gisteren geconstateerd dat ze buisjes krijgt ivm vocht achter haar oren en haar keelamandelen zijn opgezet.
    Overdag is ze aardig vrolijk maar 's nachts pfffff.
    Gisternacht van 23-5.30 uur in de weer geweest en vannacht van 23.30-2.45 uur en ze krijst het werkelijk uit als we haar neerleggen.
    Ze eet ook bijna niets en drinken gaat zozo, koorts is gelukkig wel over.
    Nu was net met op bed gaan ook 1 drama maar gelukkig slaapt ze nu.
    Normaal eet ze altijd als een dijkgraver en nog nooit problemen met slapen gehad.
    Wij zouden afgelopen maandag op vakantie gaan maar durf en wil zo niet met haar weg.
    Zo, even genoeg geklaagd voor vandaag, ik ga ook maar even proberen te slapen;)
    Als jullie nog tips hebben dan hoor ik het graag!

2. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    geen echte tips maar ff hart onder je riem! probeer zelf wat rust te pakken als ze overdag slaapt, krijg je nog een beetje slaap. gelukkig wordt het even wat koeler dus hopelijk gaat de uitslag enzo ook snel weg. voor de billen smeren wij uierzalf en dat helpt goed. ook hoor ik wel zonder luier laten lopen, maar ja.....geeft zo'n troep he.

3. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Geen tips of zo, maar wel beterschap gewenst!

4. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hè wat vervelend en zeker zo voor de vakantie :( ...het slechte eten en slechte slapen kan ook een leeftijdsdingetje zijn, omdat ze overdag wel vrolijk is hoop ik niet dat ze al teveel last heeft van al het andere. Hoop dat ze snel opknapt en jullie gewoon op vakantie kunnen en inderdaad zelf ook je rust pakken ;)

5. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Sterkte meid. Heb ook net 3 slapeloze nachten achter de rug, maar kon wel uitslapen..... doet mijn zoon ook.

Hij heeft ook de 6de ziekte en hier duurde de koorts 3 dagen. Heb hem sokken doordrenkt in azijn aangetrokken en af en toe een koude doekje op zijn hoofd om de koorts zo te verlagen. Hij zit nu nog onder de vlekjes en eczeem. Nu hij geen koorts meer heeft smeer ik hem weer in met eczeemzalfje.

Verder gaat het eten ook niet echt denderend. Ik geef kleine beetjes opvolgmelk, brood. Alles wat hij eet op dit moment is mooi meegenomen.

6. Miesje83

Miesje83 Actief lid

11 okt 2011
    260
    112
    43
    Bah, dat valt niet mee! Zieke kindjes zijn zo zielig en het klinkt alsof jullie meisje het flink te pakken heeft! Probeer inderdaad een beetje mee te slapen overdag zodat je wat bij kunt tanken.. Moeilijke beslissing dan om w/n op vakantie te gaan, lijkt me. Mijn ervaring is wel, dat die kleintjes soms ineens op kunnen knappen. Hopelijk is de ellende snel achter de rug, veel sterkte!

7. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    heftig meid, inderdaad proberen te slapen wanneerzij slaapt overdag en voor luieruitslag gebruiken wij bepanthen werkt echt super, misschienkijken of ze koud water wil? als ze last vandr keel heeft klan ze dat wel lekkervinden,.

Succesmeid en gooi het er hier maar uit daar is zp voor :)

8. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    dank jullie meiden voor jullie lieve woorden!
    ik ga zo maar eens mijn bed opzoeken ;)

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Herkenbaar! Hier ook twee dames met oorklachten en het eea aan andere ongein en slecht eten overdag en slecht slapen was dan dus altijd aan de orde van de dag :(
    Elke 8 uur even een zetpil geven en haar neusje goed sprayen met zoutoplossing: houdt de buis van eustachias -die oren en neus verbindt- goed open en haalt zo druk van de oren af.
    Verder bedje ophogen: ook dat vermindert de druk. Is precies de reden dat overdag -rechtop- beter gaat dan 's nachts!
    Heb hier bij dieptepunten wel met de oudste op mijn buik geslapen, zelf half zittend tegen een stapel kussens. Was dan de enige manier waarop ze nog iets sliep en ik dan tenminste ook nog een uurtje of 2 kon pakken.... :(

10. aurora5

aurora5 Bekend lid

26 okt 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat rot voor jullie. Geen opbeurende woorden, maar onze kleine had ook de zesde ziekte laatst en na het verdwijnen van de uitslag bleef hij nog dagen huilerig, gek werd ik ervan....hoort er dus wel echt bij!

Deel Deze Pagina