Wat vinden jullie? Steps | Print & Colour - Bologna Dress Ik vind het heel mooi maar is het model niet een beetje ouwelijk? Tja misschien toch maar even langs de steps.
ik vind de print erg leuk maar hou zelf niet van lange jurken. Als je er in de zomer overigens een leuke pump onder doet en als het koud is een rood vestje over draagt kan het best leuk zijn. je moet er wel een type voor zijn!
Ik vind de print te groot/grof en door het lange model zal deze jurk niet iedereen staan. Het bovenstuk vind ik wel mooi en elegant
Ik vind m wel mooi.. niet voor de zomaar maar voor bijvoorbeeld een feestje.. bovenstuk vind ik erg mooi..
vind het een prachtihe jurk, maar vind hemdenk ik alleen mooi staan bij iemand die heel lang en slank is. dus als je dat bent denk ik dat ie je prachtig staat
Ik vind hem een beetje te trouwjurk achtig heb hem aan gehad hij is te netjes voo strand / casual naar trouwerij of iets is dat niet echt gepast maar misschien feest inde zomer...???
Ik denk dat je naar de winkel moet gaan om hem te passen! Dan zie je tenminste meteen of het iets is of niet.
Ik ben wel lang maar absoluut niet slank. Maar kan de jurken van de steps vaak goed hebben. Ga toch straks denk even kijken.