hier moest manlief vandaag zwemtesten afleggen voor de beroeps brandweer het is zijn lust en zijn leven als hij deze test niet haalt moet ie het echt afsluiten wat echt een domper zal zijn want hij wil dit zoooo graag !! ook al haalt hij wel deze test moet ie nog een psychologische test halen en moet ie 2 dagen gaan survivallen kortom ik zit me suff te duimen dat hij het haalt ! en zit al vanaf 10 uur in spanning want hij moest om 10 uur zwemmen nog steeds niks gehoord! pfff spanning is niet leuk hahahah
Gefeliciteerd! Wat goed zeg! Prachtig dat hij zijn droomt probeert te laten uitkomen. Ik gun het hem van harte! Het lijkt me wel heel heftig werk! Knap dat hij het aan durft!
zooo vandaag heeft manlief het selectiegesprek !! en donderdag zijn psychologische testen en 10 en 11 december mag die deelnemen aan het outdoor assesment dat betekent hindernisbaan stormloopbaan en buiten slapen met kans op tempraturen van -5 wel met warmte voorzieningen en max 3 uur slaap aan het einde van die 2 dagen hoort ie waarschijnlijk of die voor alles geslaagd is ! dus kunnen we met oud en nieuw hopenlijk een extra feestje vieren !