Mijn man heeft vrijdag zijn afstudeerfeestje. Nu doet mijn zus moeilijk of ze komt of niet, omdat ik haar man niet persoonlijk heb uitgenodigd? Uhh nee ik heb per gezin een uitnodiging gedaan. Wat kunnen sommige mensen moeilijk doen! Zouden jullie iemand dan nog persoonlijk uitnodigen? Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat namelijk vertik.
haha nee joh als het gezin een uitnodiging heeft gehad is het toch goed! Ik zou dat ook vertikken hoor
ik zou gewoon zeggen dat is voor het hele gezin hoor! en t daar bij laten. en als ze t niet zou vatten zou ik zeggen de uitnodiging was voor je man niet voor jou. wat is de reden dat je aannam dat het voor jou was?
Ik zou t ook vertikken haha, dat sommige mensen dáár een drama over maken. Hou op schei uit, ben blij dat ik dat soort dingen niet meer meemaak.
he...je gaat toch niet iedereen persoonlijk vragen, als ik mijn zusje vraag, gaat mijn zwager er vanuit dat hij ook mag komen hoor
Wat een onzin dat je iedereen apart moet uitnodigen... Doet zij dat dan ook met verjaardagen en andere feestjes?!
Als het om je zus zou gaan als ze een vriendje had gehad, had ik dat vriendje wel apart uitgenodigd. Maar ze is getrouwd, dus hoef je het niet expliciet te melden, kom op zeg. Tuurlijk gaat haar man mee. Maar als je haar nou belt he, vertel dan wel even dat de hamsters, cavia's of andere huisdieren van het gezin niet welkom zijn, just to be sure
Ik zou anders nog even een smsje ofzo doen, dat ze beiden welkom zijn met een smiley erbij. Soms is het handiger om de lieve vrede te bewaren. Ws kost dit smsje minder energie, dan je de hele tijd op lopen vreten of ze wel/niet komen. Maar bij ons is het ook altijd logisch dat het hele gezin dan is uitgenodigd. Maar goed er zijn natuurlijk altijd mensen die problemen van niets maken. Succes.
Hahaha moet enorm lachen om jullie reacties! Ik heb duidelijk op de uitnodiging fam. .... gezet lijkt me meer dan voldoende.
Idd! Stel een gezin kent 10 personen dan ga je toch niet alle 10 namen op de envelop/kaart schrijven? Fam. lijkt me duidelijk zat
Poeh ik ben gewoon nooit welkom bij de schoonfamilie die nodigen altijd mijn man uit voor verjaardagen, nouja nodigen uit melden dan vieren we het, dus zal maar niet meer mee gaan . Wat een stom gedoe zeg lijkt me toch logisch
Pfff wat een onzinnig gedoe zeg Ik ben zelf heel makkelijk, zelden beledigd en als dan ineens iemand zo raar doet kan ik me daar enorm om verbazen
Nee, ik zou hem niet apart uitnodigen. Maar als je zus zo moeilijk doet, zou ik me wel afvragen waarom ze moeilijk doet. Dat doet ze waarschijnlijk omdat ze het er moeilijk mee heeft. Waarom heeft ze het er moeilijk mee?
@Berte: Ik weet wel dat er van haar kant heel veel jaloezie zit naar ons gezin. Deze actie verbaasd me dus ook niks.
Als ik ergens voor word uitgenodigd, ga ik er vanuit dat mijn man mee mag, dus ik vind het een beetje onzin om dat apart te moeten doen. En als ze twijfelde, kon ze toch vragen 'Hé joh mocht ik [...] nou meenemen?' Lijkt me geen probleem.
Pfff hier jaren geleden ook zoiets... Beetje offtopic, maak moest er weer aan denken. Mijn zus en haar vriend hadden gescheiden rekeningen, en nu was het zo dat ik nooit naar zijn verjaardag ging. Ik had niet zoveel met die jongen op en ik kocht dan ook geen cadeautje voor hem. Toen kreeg ik vlak voor mijn verjaardag ineens te horen dat hij niet meebetaalde aan mijn verjaardagscadeautje, omdat ik ook nooit een cadeautje voor hem had gekocht... Zelf maakte ik me daar geen zorgen over, voor mijn beredenatie was het cadeau wat ik van haar kreeg gewoon van hun samen. Hoe mijn zusje en haar vriend dat onderling financieel regelen is niet mijn zaak. Maar dat werd dus een heel drama, want mijn familie vond dus dat ik dan nu, een paar maanden later, alsnog maar een cadeautje voor hem moest kopen, om het goed te maken. Ik vond dat grote onzin, ik had er immers geen problemen mee. Ik vond het maar kinderachtig gedoe. Kreeg ik vervolgens op mijn verjaardag en cadeau, alleen van mijn zusje, en mocht hem daar dus ook niet voor bedanken! Noujaaah... Ik begrijp dus ook niet waarom sommige mensen moeilijk doen... Maar in hun ogen ben ik degene die het moeilijk maakt.
Hey ik hoef dus nooit meer mee naar de gehele schoonfam want ik word ook nooit persoonlijk uitgenodigd Maar nee grote onzin zeg
Krijg je van haar ook altijd apart voor elk gezinslid een kerstkaartje? Of wenst ze alleen der zus een fijne kerst? Ze krijgt met deze actie wel aandacht...