Hoi hoi Heeft er iemand leuke schootspelletjes die je met je dreumes kan doen? Ik ken er 4 zelf: op een rode paddestoel, damespaard/herenpaard, zagen zagen en hop paardje hop. Iemand nog suggesties? BVD
Hier is kusjes geven favoriet, haha maakt niks uit als ik met een liedje aan kom, mn deerntie wil alleen maar kusjes Ze gaat dan met haar gezicht heel dicht naar mij toe, trekt een heel serieus snoetje en maakt dan een "klak-geluidje" met haar tong. Dat is haar kusje voor mij
-De wielen van de bus -dingen in gezicht aanwijzen "waar is jouw neus? En mama's neus?" -schuitje varen, theetje drinken -komt een muisje aangelopen.. -jan huigen in de ton - in de manenschijn -kiekeboe varriaties - dingen in de omgeving aanwijzen/zoeken " waar is de klok?"
Goeie weg, gat in de weg: Zeg rustig: goei weg goeie weg. En beweeg rustig op en neer met je knieen. Iets minder rustig: hobbelige weg, hobbelige weg (en hobbel met je knien) En dan het hoogtepunt: eeeeeeen...... Gat in de weg.En doe je knieen uit elkaar waardoor je kind erdoorheen valt (wel opvangen nattuurlijk )
-In de maneschijn en dan samen de bewegingen maken - dit zijn mijn oortjes en dit is mijn kin dit is mijn mondje met tandjes erin en dan alles aanwijzen - kiekeboe
Hier vind onze kleine meid van 5 maand het leuk als je "scheetjes" laat in haar nek en op haar wangen. Dan ligt ze zoals dat ze een boertje moet laten na het eten op mijn schouder. Ook net doen alsof je haar opeet incl. de hhjammm hjammm geluiden erbij vind ze geweldig, hihi! Vooral haar handen "opeten" is leuk!