hebben jullie dit ook? nu van de 2e zwangershap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door citta, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. citta

    citta Fanatiek lid

    10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    hoi dames

    wij zijn apentrots dat wij weer zwanger zijn van onze 2e wondertje
    maar ik merk wel
    dat wij nu minder kaartjes krijgen (van vrienden collega;s ,schoonfamilie)van mijn familie gelukkig wel gekregen
    minder belangstelling krijgen ook op het werk minder aan mij vragen hoe het gaat enz
    dat doet mij soms wel eens zeer
    want het blijf een wonder zwanger zijn
    of je er nou voor de 1e of dat het je 2e,3e of zelf 10e zwangerschap is

    wie heeft dit

    groetjes Citta
     
  2. citta

    citta Fanatiek lid

    10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    niemand ?????
    ken me haast niet voorstellen ze
    heb ik weer
     
  3. knuffelbeertjuh

    3 mrt 2009
    60
    9
    8
    Vrouw
    #3 knuffelbeertjuh, 11 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2011
    ik heb vorige week positief getest, de opas en omas en iedereen weten het allemaal nog niet. Toch wou ik het me vader graag vertellen en die zei niet eens gefeeliciteerd ofso We hebben er al 1 van 15 maanden. Maar hij leek niet blij tezijn, vindt het nu ook beetje eng om het aan de andere opas en omas te vertellen , 22 maart termijn echo.
     
  4. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    verplaatst naar 'zwangerschap'
     
  5. Scorpion

    Scorpion Fanatiek lid

    7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ik heb helemaal geen kaartje gehad. iedereen ervaart t als "normaal"
     
  6. surf

    surf VIP lid

    21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja hoor hier ook geweest... ook veel minder kraambezoek (en dat vond ik stiekem wel prima haha)
    iedereen vindt het veel 'gewoner' geworden...
     
  7. LuckyMommy

    LuckyMommy Fanatiek lid

    17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hier zwanger van de eerste en alleen een kaart gehad van mijn ouders,, Volgens mij doen mensen het niet echt meer.
     
  8. mama van Kyano

    mama van Kyano Actief lid

    31 aug 2009
    137
    0
    0
    heel herkenbaar..
    wij zijn ook zwanger van de 2e en idd veel minder kaartjes, interesse enz.. terwijl ik deze zwangerschap ontzettend ziek ben geweest (HG) en bij de eerste niet.

    op mn werk juist heel veel interesse, maar dat komt denk ik ook doordat ik na mn eerste zwangerschap ergens anders ben gaan werken. voor mn collega's is dit de eerste zwangerschap die ze van me meemaken. en er heerst een echte babyboom op t werk... dus we slepen elkaar wel mee..
     
  9. MamaMarije

    MamaMarije Niet meer actief

    hier ook heel herkenbaar, het nieuwe is eraf blijkbaar :(

    wel jammer, maar ja...
     
  10. Lemi

    Lemi VIP lid

    5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Tot nu toe herkenbaar.

    Vorige keer ook geen kaartjes gehad geloof ik, misschien alleen van m'n schoonzus en broer. Maar die weten t morgn pas.

    Vorige keer wilde m'n moeder elke week n update hoe t kindje groeit enz enz, nu vergeet ze zelfs te vragen hoe t gaat als ik dr spreek. En ik zeg dan ook niks:).

    Mijn beste vriendin vroeg gisteren voor t eerst of ik al een echo had gehad (al 2;)).

    Ben benieuwd of we deze keer weer een leuk kleinigheidje van m'n schoonouders krijgen v te voren;)
     
  11. guppekop

    guppekop VIP lid

    28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik krijg dr ook heel weinig reacties op nu!
     
  12. DeeLighT

    DeeLighT VIP lid

    9 jan 2007
    8.646
    555
    113
    Hey, hier ook veel minder kaartjes. Maar toch best veel animo hoor. Veel collega's en familie die vragen hoe het gaat enzo.

    Komt denk ik ook wel omdat de eerste zwangerschap een dramaaaa was. En het nu supergoed gaat. Heel bijzonder en dat valt mensen wel op.
     
  13. Lara78

    Lara78 Actief lid

    1 jan 2008
    272
    0
    0
    #13 Lara78, 12 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2011
    Jaa herkenbaar!
    Nu wordt tussendoor gevraagd hoe het met de zwangerschap gaat terwijl dit vorige keer veel 'belangrijker' leek. Nu ik er zo aan denk kan ik me eigenlijk niet herinneren dat mijn schoonmoeder deze keer überhaubt naar de zwangerschap heeft gevraagd....

    Ik kreeg de 1e keer ook een extra pretecho kado en mijn moeder huurde een doptone maar dat is nu allemaal niet gedaan. Best jammer (vooral van de echo) want ze hadden wel gezegd dat 'we het de volgende keer zeker weer zouden doen'

    En morgen ben ik 36 weken zwanger en mijn ouders én mijn schoonouders zijn op vakantie!! Ergens zou ik het wel een giller vinden als het baby'tje eerder komt.. Eigen schuld dikke bult!

    Ben benieuwd hoe het straks in de kraamtijd gaat..
     
  14. Ukkie2

    Ukkie2 Niet meer actief

    hier sommigen die heel enthousiast waren, maar ook hele lauwe reacties gehad. je begint je langzaam aan wel een beetje een broedmachine te voelen als die reacties zo lauw zijn, om vervolgens na de geboorte je kind bij iedereen in de armen te leggen. dat irriteert mij op dit moment idd.
     
  15. Lemi

    Lemi VIP lid

    5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ja idd!! Het zwanger zijn en het nieuws lijkt niet meer bijzonder! Pas als de baby er is dan is de baby wel bijzonder.
     
  16. Sjanienu1

    Sjanienu1 VIP lid

    6 sep 2008
    6.495
    0
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ja heel herkenbaar. Dacht al dat alleen ik dat had.
    Veel minder kaartjes voor het 'zwanger zijn' en veel minder intresse. Krijg alleen de vraag 'gaat alles goed en hoelang moet je nog'. Dat was het. Alle aandacht gaat nu ook naar m'n zoontje. Dat kan ik zeker bij mijn schoonouders merken. Die zijn helemaal bezeten van mijn zoontje en dus de intresse in deze zwangerschap lijkt veel minder. Tja dit is óók een kleinkind van hun. Maja dat wordt dalijk allemaal wel anders als de kleine eenmaal geboren is.
     
  17. citta

    citta Fanatiek lid

    10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    Bedankt iedereen voor jullie reactie
    maar ik vind en blijf het raar vinden
    waarom mensen dit doen
    ik vind zwanger zijn is en blijft een wonder
    en ben blij te lzen dat ik niet de enige bent
     
  18. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    hier ook mijn schoon ouders hebben ons niet eens gefeliciteerd.die tonen ook helemaal geen intresse echt helemaal niets. terwijl ik toch opgenomen ben in het ziekenhuis met 12 weken.

    echt ik hoor helemaal niemand over de zwangerschap. in mijn ogen is het nu dus ook gewoon zo dat iedereen die niets laats horen of niets vraagt een geboortekaartje minder is.

    zelfs de collegas van mijn vriend zijn mega geintresseerd en dan je eigen familie niet.
     
  19. Serephina83

    Serephina83 Actief lid

    3 jan 2011
    356
    1
    0
    Hier ook herkenbaar! Nog niet heel veel mensen weten het (alleen moeder en 4 goede vriendinnen) maar zelfs niemand heeft uit zichzelf gevraagd wanneer ik uitgerekend was. Er was maar 1 vriendin die wist dat ik vorige week een echo had... Moet je ook eerlijk zeggen dat ik er een beetje puberaal van wordt : jullie vragen niets, ik zeg niets.

    Maar moet je ook zeggen dat ik hoop dat het met kraamvisite minder druk wordt haha heerlijk! We gaan ook een stuk minder kaartjes versturen...
     
  20. Amfy

    Amfy Niet meer actief


    is dat puberaal dan?als iemand mij niets vraagt zullen ze ook niets horen. ik ben er echt klaar mee om alles maar te moeten vertellen
     

Deel Deze Pagina