Heeey dames... Vanmorgen bij de dokter geweest haar verteld dat ik zwanger ben en niet precies weet wat ik moet doen. Gelukkig ben ik niet de 1ste die het allemaal niet zo goed weet en zijn er dus nog genoeg dames die het vast totaal met me eens zijn als ik zeg dat ik mijn god niet weet wat ik moet doen. Wat ik wel of niet moeten eten. Maar gelukkig hebben we hier in NL genoeg verloskundige praktijken die je echt een gerust gevoel geven al is het maar door de telefoon. Ik heb Maandag 13-10 mijn 1ste afspraak bij de verloskundige. We hadden al een beetje uitgerekend dat ik in de buurt van 20 mei zou kunnen bevallen. Ze vertelde me dat ik ook een test kan doen om te kijken of het kindje het Syndroom Van Down heeft. Ik lees dus op het internet dat hoe ouder je in weze bent de kans daarop groter is. Aangezien ik 21 lentes jong ben vraag ik me af of ik ook zo'n test moet doen of er gewoon op moet vertrouwen dat het goed zit. Ik moet erbij zeggen dat er wel famillieleden zijn die lichaamelijk en/of verstandelijk beperkt zijn. Iemand suggesties? Groetjes!
Hey! ik weet precies wat je bedoelt! Ik mag 20 oktober naar de verloskundige(heb vandaag gebeld)Vind het ZOOOOOOOO spannend allemaal. Al die onzekerheid, of alles goed is enz. Voor mijn man duurt het ook allemaal veel te lang voordat we de eerste keer kunnen gaan. Nou ja we wachten maar geduldig af.....
Hoi meiden, Heel logische hoor die angst...je wilt graag nu weten of alles goed is en nu een echo zien...toch want dat stelt wel een beetje gerust te zien wat er allemaal gebeurt en of het hartje klopt.. Over de advisering over een test met betrekking tot down..weet ik eigenlijk geen antwoordt op te geven..ik zou het overleggen met de verloskundige... Meiden het komt allemaal goed, we moeten alleen even geduld hebben en dat is nou juist zo moeilijk he...hihihi.... Groetjes San
Het is allemaal best eng! Tuurlijk wil ik graag een echo maar toch ben ik bang dat je vol trots er heen gaat en met n huilend gezicht weg gaat omdat er iets mis is. Maar ja laten we maar afwachten dat is idd denk ik t verstandigst... Geduld is n schone zaak zullen we maar zegggen .
Heb vandaag ook een afspraak gemaakt....7 oktober mag ik. Brrrrr. Heel veel succes iedereen......gaat vast goed...laten jullie ook weten hoe het was? Meeuw