Geen zwangerschapssymptomen?!!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by priincess, Mar 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. priincess

priincess Bekend lid

Feb 20, 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    hoi dames.
    ik ben zwanger had getest en stond lichtstreepje maar je kan wel goed zien.

Maar ik heb geen zwangerschapssymptomen..
    gisteren alleen beetje misselijk heledag..
    heb geen buikkramp ofzo .. alleeen pynlyke borste
    moet ik me zorge maken ? maandag ga ik naar de huisarts voor echo :)
    ik wil eerst zien dan geloven.. Maar ben wel blij hoor dat de test positief aan gaf.

xxx Gr..

2. mamava

mamava Actief lid

Jan 7, 2013
    445
    1
    0
    Is normaal hoor dat je naast gevoelige borsten niks anders merk

Houd je er rekening mee dat je maandag ws niks ziet op de echo omdat je dan net 5 weken bent enigste wat je zal zien is verdikte baarmoeder slijm

zelf heb echo gehad met 5.5 week en was niks op te zien behalve beginnend zwangerschap

Waarom zo vroeg een echo?

3. priincess

priincess Bekend lid

Feb 20, 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland

ohsooo.. :p.
    ja wanneer kan ik dan echo maken ? ik wil alleen zien en geloven dat ik echt zwanger ben :p

4. shaantje

shaantje Fanatiek lid

Feb 8, 2007
    1,332
    0
    0
    Allereerst Proficiat met je zwangerschap!

Ik zou mij geen zorgen maken hoor. Er zijn genoeg dames die geen tot weinig symptomen hebben. En misschien heb je over een week wel vele symptomen...

Dit kan erg verschillen van week tot week hoor :D.

Ik zou zeggen, geniet ervan zolang je er niet veel last van hebt ;)
    Want misselijkheid en extreme vermoeidheid en wat er nog allemaal bij kan horen, ben je met momenten liever kwijt dan rijk hoor, geloof mij :D.

Gewoon genieten!! Ookal is dat niet altijd even gemakkelijk, weet waar ik over praat :p

5. priincess

priincess Bekend lid

Feb 20, 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland

hihi Bedankt meiddd <3..
    Ja dat weet ik maar ik maak me gewoon zorgen. net als of ik niet eens zwanger ben.. ik weet niet is raar haha is myn 1ste zwSchap snapje :p

6. shaantje

shaantje Fanatiek lid

Feb 8, 2007
    1,332
    0
    0
    Bij mij ook mijn eerste zwangerschap.

Had tot 6 weken enkel last van mijn borsten en vermoeidheid, voor de rest ook niets. Vond het ook extreem moeilijk om te geloven dat ik zwanger was. :D Dus ik begrijp je helemaal ;).

Maar eenmaal de 6 weken in kwam de misselijk kijken en die was ik na enkele dagen liever kwijt dan rijk ;). Heb een echo gehad op 7w5d en toen hebben we ons kleintje kunnen zien en het hartje kunnen horen! Toen drong het pas echt door dat we een kleintje verwachten!;) Dus zelfs die misselijkheid had me niet kunnen overtuigen... Heb nog super veel last van misselijkheid en vermoeidheid en toch heb ook ik nog steeds bang dat het niet goed zit. Pas met de volgende echo zal ik terug gerust kunnen zijn :).

Die ongerustheid zal er bij iedere zwangere vrouw wel altijd wat blijven inzitten hoor! We willen het gwn allemaal zo graag hé :D.

Maar allezins, laat weten als je een eerste echo hebt gehad hé! Succes en geniet ervan ;)

7. mamava

mamava Actief lid

Jan 7, 2013
    445
    1
    0
    Weet niet hoe het gaat in duitsland hier krijg je zonder medische indicatie geen echo voor 7 wkn ongeveer

Denk dat je dan beter tussen 7 a 8 weken echo kan maken dan zie je het wondertje en hoor je het hartje

Probeer er van te genieten
    Heb van me vorige zwangerschap nergens last gehad echt nergens!!! Dus pin je juist er niet op dat je je zwak ziek misselijk moet gaan voelen!

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Goeie HA dat hij echo-apparatuur heeft...
    Maar je hebt dus WEL symptomen: misselijk en pijnlijke borsten.. Iedereen vindt het de eerste weken heel raar en moeilijk maar op een echo met 5 weken zie je eigenlijk nog helemaal niets en kan het ook nog heel snel mis gaan. Beter een echo tussen 7-10 weken.

9. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

Sep 24, 2012
    2,256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Heb tot 6 weken ook helemaal niks gevoeld, alleen wat gevoelige borsten. Vanaf week 6 hondsberoerd!! Echo zou ik pas doen rond de 8 weken dan is er echt al iets te zien. Bij mij zag je echt al het hoofdje en de armpjes heel mooi! Terwijl mijn boontje pas 1.79cm is <3

10. sietsie

sietsie Bekend lid

Sep 13, 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Gefeliciteerd!

Probeer er toch in te berusten, het is echt niet zo dat je iets móet voelen. Sterker nog, de test vertelde me dat ik zwanger was, mijn lijf had echt wat vertraging wat dat betreft. Ze komen vast, en bij mij waren ze er direct in alle glorie, dus probeer ook een beetje te genieten van de 'symptoom-loze periode' :).

11. priincess

priincess Bekend lid

Feb 20, 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! &#9825;
    Duitsland

Aah wat fijn dat je my begrijpttt..
    ik ben ook wel eens af en toe misselijk maar niet zo ergg.
    ook moe en heb ook pijnlijke borsten + jeukende tepels en borsten.
    hihih keii leuk hoor jouwn eige kindje zien op de echo.. ;)
    ik ga denk ik maandag naar de dokter. ik laat je wel weten.. <3 Als ik de echo heb alleen met vruchtzakje dan.. zet ik ze wel op zwpagina.
    ik denk niet dat ze met 4/5 weken kleine babytje kunnen zien hihih :p

12. Me26

Me26 Fanatiek lid

Sep 29, 2012
    4,746
    719
    113
    Wat betreft je vraag over echo.
    Normaal gesproken dan meld je je als je zwanger bent aan bij een verloskundige en die nodigen je uit voor echo.
    Als je geen miskramen hebt meegemaakt dan maken ze meestal echo rond 8-10n weken, anders wel eerder.
    Denk eerste instantie dat dokter niet eens echo maakt, verstandigst is om aan te melden bij verloskundige en afspraak met hen te maken. Vraag me af waarom je naar huisarts zou gaan.

13. boeboe

boeboe Bekend lid

Apr 23, 2012
    628
    0
    0
    klopt, ik heb 2 mk's gekregen vorig jaar en krijg ook een echo met 8 weken

Share This Page