ik ga vanavond courgette spaghetti maken (dus courgete julienne gesneden als spaghetti) maar nu kom ik er niet uit of je de courgette dan rauw eet of even moet blancheren? wie weet dit?
ja ik heb het ook maar rauw gegeten, er stond in het recept duidelijk niks over koken maar ik vond het zo gek was trouwens heerlijk!
Super gezond: Courgette-spaghetti met geroosterde tomaten | NSMBL.nl groene pesto, tomaatjes uit de oven en pijnboompitten
Ziet er lekker uit! Misschien ga ik dat ook wel eens maken! Ik vraag me alleen altijd af of dit wel genoeg vult als volwaardige avondmaaltijd?
Dat ziet er lekker uit zeg !!! ga ik snel eens proberen te maken. Wel wat Italiaanse vleeswaren erdoor.
Echt superlkkr! maak het ook regelmatig met verse tomaten saus. de slierten drie min laten koken en goed uit laten lekken. Met saus smaakt t gwn net als echte spaghetti maar dan koolhydraatarm
Lekker! Ik maak het vaak zo: Tagliatelle koken, laatste paar minuutjes wortel en courgette slierten meekoken. Afgieten, ham of kipreepjes erbij, Kruidenkaas (soms nog een pijnboompitje ofzo) en klaar! Heerlijk en echt binnen 10min. Klaar!
voor mij wel, maar was een 'geen honger' dag voor mij. kan me voorstellen dat je er nog wat extra dingen bij wil doen
hmm jullie variaties klinken ook erg lekker! alleen eet ik geen vlees maar dat vervang ik dan wel met vis
Heb 't ook wel 's gegeten, maar dan rauw. En ook met een rauw tomatensausje van verse tomaten met kruiden in de blender. Maar vond 't niet bepaald echt lekker eigenlijk..