Hai, hier op de site heb je een stukje dat "de zwangerschap van week tot week" heet, maar nou vraag ik me hoe het nou zit. Ik ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger, dan moet ik toch kijken bij week 6?? Op elke site is het weer anders en ik vind het leuk om ongeveer te kunnen zien wat er nu gebeurd en ik wil niet een week voorlopen met lezen hihi. Weet iemand hoe dit zit??
Je bent 5 week e 3 dagen. Dan zit je in week 6. Dus je kan gewoon kijken bij week 6. Zo kijk ik ook altijd. Gefeliciteerd trouwens
Hoi hoi Gefeliciteerd met je zwangerschap Het klopt idd dat je nu bij week 6 kan kijken. Ik heb de link voor je waar alles beschreven staat van deze site weken/index.php Liefs wolly
Dat is de link waar mn topic over gaat haha. Daar staat niet bij dat je in week 6 zit als je 5 weken en 3 dagen bent, vandaar dat ik t niet zeker wist
Ik kijk altijd bij de week waar ik ben aangekomen bv afgelopen woensdag werd ik 21 weken en dan lees ik die week Maar je kan het op heel veel manieren doen
Dus je leest eigenlijk alleen steeds wat er die week ervoor is gebeurd dan? Dat kan ook nog, maar daar ben ik nu nog te nieuwsgierig voor!