Irritante bank

Discussie in 'De lounge' gestart door Trees, 19 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trees

    Trees Niet meer actief

    Wie weet hebben jullie een oplossing voor de irritante kussens op mijn bank. Wij hebben nu twee jaar onze huidige bank en elke keer als je erop zit schuiven de kussen onder je billen naar voren. De kussen die zeg maar rechtop staan zakken daardoor naar beneden en het zit dan voor geen meter meer. Het is meer liggen tot dat ze zo ver naar voren zijn geschoven dat je van de bank afkukeld. Ongeveer tien keer per dag moet ik de kussen weer naar achteren schuiven en het begint een obsessie te worden ;). Ik heb nu antislipmatten eronder, helpt niet. Ik heb ook klitteband onder de kussen en op de bank geplakt, hielp een week. Toen liet het los. Vastnaaien lukt niet. En nu weet ik het niet meer :( iemand een idee?
     
  2. sim

    sim Niet meer actief

    nieuwe bank?

    nee ik heb geen idee, heb dit probleem ook ooit eens gehad en heb toen wel een nieuwe bank gekocht..
     
  3. Trees

    Trees Niet meer actief

    Haha dat roep ik ook al anderhalf jaar, maar het was niet een hele goedkope bank en de bankcentjes op de bank zijn momenteel nogal op ;)
     
  4. valhalla

    valhalla Niet meer actief

    edit: moet beter lezen
     
  5. esther78

    esther78 Bekend lid

    23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    hmm, je zou toch denk dat zo'n matje zou moeten helpen

    sterke dubbelzijdige tape?
     
  6. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.823
    7.588
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Naai lusjes aan de zitkussens en knopen aan de bank, kan je ze vasthaken aan de rugleuning.

    Dit is trouwens 1 vd redenen dat ik nu ene bank heb met vaste rug en zitkussens, verademing !
     
  7. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Anti slipmat voor in bad.Eronder liggen.
     
  8. Trees

    Trees Niet meer actief

    Ik ga eerst het badmatje proberen en als dat niet lukt ga ik schoonmama lief aankijken of ze voor me wil naaien. De stof zit er zo strak omheen dat ik me afvraag of dat gaat lukken :(
    Alvast bedankt en nog meer suggesties zijn welkom :D
     
  9. Taby

    Taby Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Soort siliconen antislipmatjes eronder leggen misschien?
    Volgens mij kan je die in een thuiszorgwinkel kopen, wij gebruiken ze namelijk voor de patiënten, zodat het bord bijvoorbeeld goed op z'n plek blijft staan.
    Bij ons zijn ze donker blauw van kleur, maar wie weet heb je ze in meerdere kleuren.
    Maar die zijn echt heel stroef en dat spul zit op een rol, dus je kan ze zo groot of klein aanschaffen als dat je zelf wilt.
    Zou niet weten hoe het spul precies heet, sorry.

    Maar het is knap irritant zo'n bank, wij hebben gelukkig een nieuwe bank gekocht want wij waren het ook goed beu met die gekke kussens.
    Maar eerlijk gezegd ook nooit actie erop ondernomen hoor.

    Groetjes Tamara.
     
  10. mamalieske

    mamalieske Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    klittenband
     
  11. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.823
    7.588
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    stof glijdt gewoon over die antislipmatten heen .
     
  12. Trees

    Trees Niet meer actief

    Al geprobeerd, maar helaas :(
     
  13. Trees

    Trees Niet meer actief

    Dat is volgens mij hetzelfde spul wat ik er nu ook onder heb. In plaats van twintig keer per dag hoef ik nu nog maar tien keer per dag de kussens goed te leggen :(. Niet erg succesvol dus.

    Wat een luxe-probleem eigenlijk...in mijn studententijd viel de rugleuning regelmatig van mijn oude tweedehandsbankje af. Dat was pas irritant (en soms pijnlijk #-o).
     

Deel Deze Pagina