Nog steeds niet ongesteld geworden, Ik denk steeds ... ja nu wel omdat ik iets voel in mijn onderbroek Volgensmij ben ik niet zwanger want ik test al voor de 2de keer negatief. Over 2 daagjes kan ik officieel testen, maar zou ik dan wel positief kunnen testen? Wie heeft er ervaring mee, eerste negatieve testen en daarna toch zwanger?
Zou maar zo kunnen hoor. Mijn vriendin testte 1 voor nod negatief en op haar nod dus wel een licht positieve test!
Dus er is nog hoop? Ik heb ook super gevoelige borsten, en qua humeur echt afentoe zo bagger. En van mijn ongesteldheidsklachten merk ik nog weinig ( ik denk zelf dat ik het dus niet wordt)
Ik denk dat ze bedoeld dat je 'gewoon' moet afwachten Meid, veel succes met afwachten, is moeilijk maar wel het beste
Op elke test staat dat je kan testen op je NOD of erna. Ik verbaas me er steed szo over dat mensen toch hoe dan ook voor die datum testen en dan teleurgesteld zijn dat hij negatief is. Terwijl de kans dat hij positief is juist heel erg klein is. Ook gevoelige testen doen het ervoor vaak niet goed of geven positief aan terwijl je toch "gewoon" ongesteld wordt.
@ Essie, Ik begrijp het wel! Het beste is om gewoon te testen op de dag van NOD of daarna! Logisch ook want dan pas heb je een reden om te testen. Het is misschien nu ook meer van benieuwd zijn of je het al kan zien of je zwanger bent. Ik terminste wel, ik begrijp er ook niets van eerlijk gezegt. ik denk ook als je zwanger bent nu kan je meteen testen en het zien. maar omdat ik nu dus een negatieve test had dacht ik meteen,, ik ben niet zwanger maar het zou wel zo kunnen zijn begrijp ik dus?!
ja natuurlijk, er zijn er maar weinig die voor hun NOD mete en gewone test positief testen. Sommige zelfs een aantal dagen na de NOD pas. Ik zou dus gewoon even wachten en dan nog een testje doen. Sterkte met afwachten.
Pinkgirl je moet nog 2 dagen tot je NOD dus natuurlijk is er nog hoop. Dat bedoelen de meiden met 'afwachten'. Afwachten tot aan je nod en als je niet ongesteld bent geworden kun je testen. Het is niet voor iedereen weggelegd voor NOD positief testen. Hoop voor jou dat je zwanger bent meid, succes