www.fertilityfriend.com FF staat dus voor FertilityFriend, dat is een (gratis) website, wel in het engels, waar je elke dag je temeratuur kunt invullen en dan kun je precies zien wanneer je eisprong is en wanneer je (vermoeidelijk) ongie wordt. Het is dus gewoon een programma om bij te houden wanneer je had moeten klussen enzo. Hieronder mijn kaartje, zo komt het er dus uit te zien.
Je kunt beginnen op de eerste dag dat je ongie bent, maar ik ben ook halverwege in mijn cyclus begonnen.
He meis, veel sterkte, Hopelijk blijft je ongie uit, zodat je alsnog postief test na 1 week. Hou ons op de hoogte. Ik leef met je mee!! Kus Neia
Dank je Neia Hou jullie zkr op de hoogte. Heb vanmiddag de computer uit gedaan omdat het hier verslavend is hihi
Nog steeds niks.. pff... ben al 2dagen misselijk. Aders waren erger geworden maar ja volgens me ma kan dat ook van de warmte (wat ik nog nooit gehad heb maar goed) Nog steeds soort steekjes in me buik (muisje haha) Niks aan al dat w88
Moon85 het kan ook zijn dat deze cyclus "gewoon" wat langer duurt, je vorige cyclus was ook langer zag ik. Kan me wel voorstellen dat je wilt weten waar je aan toe bent. Zit nix anders op dan verder te wachten meid.