Welke luiers het voordeligst?? (maatje 2 en evt. 3)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 11oktober, 17 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 11oktober

11oktober Actief lid

28 jul 2011
    266
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben een koopjesjager en ben aan het uitzoeken welke luiers nu eigenlijk het goedkoopste zijn. onze zoon heeft geen last van luieruitslag en ik heb verschillende luiers gebruikt (probeerverpakkingen en her en der gekregen). Ik vind ze allemaal prima qua absorptie en pasvorm. Momenteel gebruik ik voornamelijk Aldi en Kruidvatmerk maar heb ook al C1000, Pampers, Jumbo, Lidl en Huggies gebruikt. Maar de Kruidvat, Jumbo en Aldi pampers komen beide neer op 12 cent per luier. Hebben jullie goedkopere gevonden? Want die andere merken die ik opnoem weet ik de prijzen even niet van...

Ik heb het natuurlijk niet over extra aanbiedingen, die houd ik ook wel in de gaten. Helaas heb ik de Kruidvat aanbieding van 2 weken geleden gemist :(

2. 11oktober

11oktober Actief lid

28 jul 2011
    266
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het nu trouwens over maatje 2, aangezien we daar momenteel inzitten :)

3. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    volgensmij is de aldi en kruidvat wel zo,n beetje het goedkoopste(en fijnste)

4. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    volgensmij zijn dat ook de goedkoopste...

5. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Kruidvat hier, lang leve de jumbopakken!
    Pas geleden had ik alleen een pak waar 1 op de 2 luiers ineens kapot gingen bij zn lies, dus die gel op zn huidje..
    Kreeg netjes een bon voor een nieuw pak.
    Dus ik blijf bij kruidvat. Zijn ook de enige luiers die zijn billen goed droog houden en waar hij geen luier uitslag van krijgt.

Deel Deze Pagina