HELP!! Even wat bemoedigende woorden nodig!

Discussion in 'Zwanger worden' started by junior1, Aug 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. junior1

junior1 Bekend lid

Feb 21, 2010
    649
    1
    18
    Dames, ik zit hier een beetje te flippen. Ik zit nu een week voor NOD en ik heb zo'n zwaar gevoel in mijn vagina. Ik denk dus echt dat het raak is.

Even korte voorgeschiedenis: In de laatste 4 maanden twee keer dat ik een positieve test had, en dat het misging binnen een paar dagen. Toen had ik ook dit zware gevoel. En een keer dat ik vermoed, dat ik zwanger was maar had geen positieve test.

Ik ben nu gewoon zo bang, dat dit zware gevoel betekent dat het weer misgaat... Kan wel janken! Is er iemand die zich een beetje herkent in dit verhaal en wat positiviteit heeft???

We lopen al bij Medisch Centrum Kinderwens. Is het raar om ze te bellen en te vragen of we iets kunnen doen, om de kans te vergroten dat het nu wel goed gaat?

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Je kunt helaas niets doen om dit te voorkomen. Een zwaar gevoel kan van alles zijn, en je zit nog zo ver voor je nod dat een zwangerschap ook nog helemaal niet zeker is.
    Probeer je gedachten te verzetten, ga wat leuke dingen doen tot aan je nod!
    En als jij wil bellen, moet je dat natuurlijk zeker doen! Maar toen mijn miskraam in het begin al onzeker was, zei de verloskundige tegen mij dat er werkelijk niets is wat je kunt doen om dit te voorkomen.
    Een miskraam is zeer verdrietig, maar gebeurd nooit zonder reden.
    Ik duim voor twee mooie streepjes volgende week! Succes

Share This Page