Pffff….wat te doen?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door dds, 16 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Julia is trouwens altijd motorisch zwak geweest. Late loper (18 maanden) ik heb toen ze een baby was dit ook aangekaart bij het CB en ook bij de schoolarts. Maar tot nu toe heeft dit niet geleidt tot fysio…
    Zij heeft een zwakke spierspanning, ze is bijvoorbeeld zwakker dan haar zusje. Maar ze kon met 4 jaar wel al haar veters strikken. Ze is van de uitersten:cool:
    En is links:) om het nog moeilijker te maken

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

#62 mimi83, 18 feb 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 feb 2015
    Snoopy.

6,5 km enkele reis fietsen ze hier naar de basisschool. �� nu nog niet. Maar zoon wil in het voorjaar graag zelf van school fietsen.

Ze kunnen op die 6,5 km ook op de trein stappen maar dat gaat voor de 4 winter maanden gelden en als het heel vies weer is ( of ik rij ze naar school) . Voor de rest fietsen ze altijd met grote groepen die kant op en is dat heel normaal en gezellig ( heb het zelf ook gedaan nl.)

7.00 uur verzamel in het dorp. Naar grotere dorp fietsen en dan ong.. 7.20 met
    30/60 kids verder fietsen due laatste 14,5 km.rond 8 uur op school.

Smiddags terug ging altijd sneller trouwens ��. Dan waren het minder mensen en dus minder kletsen onderweg. ��.. Ze fietsen dan overigens naar beneden vanaf hier naar Schagen��.

3. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier moeten ze 28 km fietsen naar de middelbare school, hier fietsen ze ook in grote groepen. Ik ben ook blij dat mijn dochter dan 12 is ipv 11 :)

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Er is echt niks mis mee hoor om de jongste van de klas te zijn... Dat was ik ook altijd

Dat is niet per definitie slecht ofzo

5. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Nee, precies! Het lijkt wel of iedereen daar bang voor is ofzo.
    Alsof je onzekerheid verdwijnt als je de oudste of grootste bent. Helaas heeft leeftijd of lengte daar helemaal niks mee te maken!
    Vorig jaar had mijn jongste echt veel last van de herfstjongens en dat waren er veel! Dat scheelt dan gewoon 2,5 jaar in 1 groep. Die gingen zich dus vervelen, stoer doen etc.

Wij waren thuis allemaal de jongste en mijn jongens zijn dat ook weer.

6. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ja als het in combi met andere dingen is wordt het verhaal toch anders...en daar gaat het hier toch ook om bij de meeste verhalen...

Ik denken dat je als ouder gewoon zelf moet beslissen wat het beste is voor je kind...

Deel Deze Pagina