Afgelopen 6 mei ben ik na een spoedkeizersnee (HELLP) precies met 34 weken bevallen van een super mooie tweeling. alles leek goed te gaan, op de prematuur geboorte na dan.. maar mijn jongens waren sterk! tot vorige week donderdag, de oudste (wel de kleinste) voelde zich niet zo lekker.. en 24 uur laten was hij niet meer, een bacterie was te zwaar voor hem, dus niets te maken met een prematuur geboorte maar gewoon domme pech... zijn kleine broertje ligt nog in het ziekenhuis.. ze zeggen dat het goed gaat maar maak me toch ongeloofelijk veel zorgen
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie tweeling. Maar gecondoleerd met jullie zoontje. Wat erg dat jullie één van de twee hebben moeten laten gaan. Oneerlijk allemaal. Heel veel sterkte met het verlies en de verwerking ervan. Liefs Jel
Proficiat met de geboorte van je tweeling!! Vind het erg dat ik erbij moet melden dat ik je veel sterkte en innige deelneming wens voor het verlies van je zoontje
Gefeliciteerd met twee prachtige jongens. Helaas mocht er eentje niet bij jullie blijven. Wat moet dat moeilijk zijn. Blijdschap en verdriet die nu zo nauw samen gaan. Ik snap je zorgen. Sterkte in deze periode.
Wat een verlies. Je bent blij met je gezonde zoon en je hebt zoveel verdriet om je overleden zoon Wat moet dit moeilijk zijn!!!
Jeetje meid, gefeliciteerd met de geboorte van jullie tweeling. Helaas hebben jullie 1 van hen alweer moeten laten gaan. Wat afschuwelijk. Heel erg veel sterkte!
Gefeliciteerd met geboorte van jullie 2 zonen Maar jeetje wat een schrik zeg dat er eentje overleden is... Snap dat je je zorgen maakt. Hopelijk houden ze je andere zoon goed in de gaten. Heel veel sterkte
gefeliciteerd met jullie jongens gecondoleerd meid met je knullentje die het niet heeft mogen halen wat een vreselijke rot pech ik zal kaarsjes branden voor je in de hoop alles goed mag gaan verlopen knuffels
wat erg, gecondoleerd. Mijn tweeling is ook te vroeg geboren, en hebben veel meegemaakt. Veel sterkte gewenst! Ik hoop dat het goed zal gaan met zijn broer.
Wat vreselijk dat jullie je zoontje toch nog onverwacht verloren hebben. Afschuwelijk, wat een groot verlies. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om je andere zoon. Ik hoop dat je ondanks het grote verdriet toch van je andere zoontje kunt genieten. Heel veel sterkte.
gefeliciteerd met de geboorte van jullie tweeling en gecondoleerd met het verlies van 1 van jullie mannetjes. wat een verschrikking, meid wat lijkt me dit moeilijk. Ik wens jullie sterkte en beterschap voor jullie kleine man.
Inmiddels is ons andere mannetje thuis uit t ziekenhuis precies 1 maand in het ziekenhuis gelegen wat een heerlijk kereltje en blij om hem thuis te hebben maar nog zo onzeker! ik moet mijn mannetje leren vertrouwen dat hij het goed doet..moeilijk! maar het gaat goedkomen!
Gecondoleerd met het verlies jullie zoon. Wat fijn dat je hem weer thuis hebt. Zal zeker een onzekere tijd zijn. Waarin je vooral erg bang zult zijn. Wens jullie heel erg veel sterkte. Met die grote verlies. Maar ook aan de andere kant het grote geluk.
Jeetje ongeduldje!!Hoor net via de andere dames van ons tweeling groepje jou verhaal... Krijg er echt kippenvel van...Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou zeg.... Dikke knuf...
Ik lees nu pas! Nog gefeliciteerd met de Geboorte van je tweeling. En gecondoleerd met het verlies van je ene kindje. Er zijn geen woorden dir dit verlies kunnen verzachten, heel veel sterkte. Ik leef op afstand met je mee. Dit was mijn grootste angst tijdens de zwangerschap, omdat ik het in mijn directe omgeving ook al eens had meegemaakt...
van harte gefeliciteerd met de geboorte van je tweeling, helaas heeft er eentje "vaarwel" moeten zeggen. Gecondoleerd. waarschijnlijk kijkt hij nu als "sterretje" naar jullie en naar zijn broertje