Je had nog geen naam, maar bent wel mijn neefje... Onze familie woont in Nigeria, mijn schoonzus heeft gisteren haar kindje verloren. Ik ben er zo verdrietig van! De bevalling heeft gewoon te lang geduurd, toen ze uiteindelijk over gingen naar een operatie was het al overleden. Het is erg gek, er wordt mee omgegaan als hier in de jaren 50 ofzo. 'niet over praten'. Kindjes krijgen daar op de 8ste dag pas een naam, dus heeft het ventje geen naam. Mijn schoonzus heeft het ook niet gezien en nu is het waarschijnlijk al begraven maar dat weet ze niet! Ik kom er verder ook niet achter, nu ik ook zwanger ben van een ventje hakt het er nog harder in. Zo triest, zou willen dat de familie gewoon hier zou zijn, dit zou hier niet zo snel gebeuren! An angel in the book of life, wrote down an infants birth. And mentioned as he closed the book: "Too beautiful for earth".
Vreselijk! Veel sterkte. Ben toch blij dat ik normaal afscheid heb kunnen nemen van mijn *dochter. Moet er niet aan denken dat ik haar nooit heb kunnen zien.
Sterkte met het verlies van je neefje. Hoe pijnlijk het ook is dat er niet over gesproken wordt, in gedachten ben je bij hem, tante..
Eat vreemd dat ze pas op 8 jarig leeftijd een naam krijgen, hoe worden ze dan genoemd voordat ze 8 jaar zijn, geroepen?? Heel erg veel sterkte met dit alles....
Ow wat verdrietig. Het verlies is zo erg en dan mag je daar niet eens om rouwen Ik sluit me aan bij wat Jel zegt... zo dankbaar dat wij in Nederland alle tijd en ruimte krijgen om afscheid te nemen van je kleintje. Veel sterkte