vandaag ben ik ongesteld geworden ik heb me altijd voor genomen om er niet zo mee bezig te zijn, maar na een aantal vreemde cyclussen en een man die verminderd vruchtbaar is had ik zin om eens lekker gek te doen. reultaat na een vrije middag er de pest in hebbend(en blij dat ik niet weer 42 dagen hoefde te wachten) kom ik thuis met; etos zwanger worden een thermometer, aloe vera sap, ovulatietesten, zwangerschapstest en ben ik lekker crea bezig geweest met zelf een temperatuurkaartje maken omdat ff het niet doet. als ik dit nou eens combineer met smeppen en randjes fietsen...? dan maken wij misschien toch nog wel eens kans om ook zo'n klein schattig beebje te krijgen...... mocht ik toch nog iets vergeten zijn dan hoor ik het graag... hahahhahahahaa liefs esther
ha ha... daar zat ik ookal over na te denken.. denk dat ik vanmiddag maar eens bij de etos langs ga succes... groetjes Bambie
Ik heb het zelfde idee deze maand! Ik ga ook effe naar de etos, ga smeppen en randje fietsen! Ik weet wanneer ik mijn ei heb, dus kom maar op!Oja en ik heb ergens iets gelezen dat zink en foliumzuur ook goed is voor de kwaliteit van het zaad. Kan alleen niet meer vinden waar, maar ik denk dat ik man lief dat ook maar laat slikken. Oja en ik heb me voor genomen om er niet te veel mee bezig te zijn, dat schijnt ook te helpen,hahahahahaha..... bar
Heb het artikel gevonden over foliumzuur bij mannen, het blijkt te werken maar toch raden ze het niet aan omdat er ook een misvorming kan optreden bij de zaadkoppen! dit is het artikel http://www.zwangerworden.nu/node/23 dus toch maar niet aan manlief geven... bar
Hoi Esther dat zijn nog eens goede voorbereidingen. Ik ga morgen ook maar ff naar etos een termometer halen en etos zwanger worden (kan dat in combinatie met foliumzuur?) En waar kan je oloe vera sap krijgen en wat kost het? Heb gehoord dat het best duur is. Liefs
Haha nou dames ales jullie nu niet zwanger worden! En butterfly in Etos zwanger wrden zit al foliumzuur dus dat hoef je niet extra te slikken, zijn wel hele grote pillen hoor pfoe...
@ butterfly. foliumzuur zit er al in. en aloe vera sap koop je bij de tuinen. kost rond de 18 euro maar je hebt er maar 1 eetlepel per dag van nodig. dus je doet er erg lang mee. wat overigens met onze goede voorbereidingen dus niet nodig zou moeten zijn. hahaha nou succes!
toevallig ik heb vandaag ook een (nieuwe ) thermometer gekocht en ovu testen laatste kans voor dat we naar het ziekenhuis gaan dus ga er alles voor doen (net of ik dat al niet heb gedaan de afgelopen 2 jaar
geen idee wat Aloë vera voor effect heeft... klinkt goed ide etos kit, hopelijk werkt het ook echt! succes ermee miek
He Dagmar, kijk maar eens onder 'zwanger worden' en dan het topic met SMEP in het onderwerp. Heeft te maken met wanneer je seks hebt ten opzichte van wanneer je je eisprong hebt. Volgens de SMEP methode zou je meer kansen hebben als je op bepaalde dagen klust. Daar staat volgens mij ook uitgelegd hoe randjesfietsen precies werkt, is ingewikkeld maar goed, kijk maar eens! Succes
Er is ook een item over randjefietsen (staat ook in de titel van het item). Is een beetje naar beneden gezakt in de lijst, geloof ik. Is vast wel te vinden met de zoekfunctie. Heel grappig en leerzaam
Ik heb m gevonden halverwege de tweede pagina met onderwerpen: "Ervaringen met randjesfietsen gezocht". Ik zou graag een link willen plaatsen, maar ik weet niet hoe dat moet. (Als iemand het me uit kan leggen, graag!)