Hallo meiden, Ik maak me een beetje zorgen. Ik voel mijn beeb nog steeds niet en ga me langzaam zorgen maken. Nu bleek op de 20 wk echo dat de placenta aan de voorkant lag, dus dat het wat langer kon duren, maar wie had dit ook en wanneer gingen jullie eindelijk de beeb voelen?
ik had ook de placenta aan de voorkant, en ik ging met precies 21 weken de kleine voelen, en dan ook meerdere malen op een dag. dus ik denk dat het niet lang meer gaat duren en geen zorgen maken hoor!..denk dat je binnen een weekje wel wat gaat voelen. en als je ongeduldig bent dan kan je proberen om op je rug te gaan liggen en je handen op je buik te leggen en dan rustig afwachten.(evt licht indrukken) je kleine is nog erg klein maar er bestaat een kans dat je hem dan kan voelen(bij mij werkte het)
Ik voelde het zelf al met 15 weken...bij mij ligt de placanta dan ook aan de achterkant. Mijn schoonzus voelde het pas met 24 weken dus heb geduld...ookal is het wel héél leuk om het te voelen!
Ik had bij mijn eerste zwangerschap de placenta aan de voorkant en voelde mijn baby toen ook pas bij 23 weken. Nu zit ie aan de achterkant en deze voel ik dan ook al veel eerder, nl. met 17 weken al. Dus geduld hebben, het kan nu vast niet lang meer duren!
Hier precies hetzelfde verhaal. Voelde al wel heel vroeg in mn zwangerschap een soort plopjes en kriebeltjes maar daar bleef het bij. Gister voor het eerst een duidelijk schop gevoeld We zullen wat meer geduld moeten hebben helaas
Oh klein tipje.... Inderdaad op je rug liggen en zachtjes met je vingers tikken, dat werkte bij mij gister. Als ik mn handen op mn buik leg wordt ze waarschijnlijk nog rustiger en voel ik helemaal niks.
Mijn vriendin is net zover als ik, en haar placenta ligt ook aan de voorkant. Zij voelde de kleine voor het eerst met 23 weken. Zij baalde ook, want ik voelde het met 14 weken al..
Ik ken iemand die ook voorliggende placenta had en zij voelde het pas met 24 wkn, dus echt geen zorgen meid! gr vruchtje
volgens mij ''moet'' je de baby echt gevoeld hebben als je 28 weken bent zoiets rond die koers, dus maak je geen zorgen! Mijn placenta ligt ook aan de voorkant en ik voelde het met 20 weken, maar ga jezelf niet vergelijken met anderen!