Hallo we hebben een tablet en heb een paar keer geprobeerd om er 's avonds een boek op te lezen maar mijn ogen worden dan altijd erg moe. is dat ook zo met een ereader of zijn die schermen anders? Kan je er ook buiten op lezen? met de tablet is dat nl moeilijk, bij sterk licht zie je niets meer wegens flikkering op het scherm . welke betaalbare ereader is goed?
Ereader is inderdaad veel fijner aan je ogen. Is gewoon zwart op wit net zoals een boek. Ik heb een Kobo Glow met ingebouwde verlichting. heel handig voor in bed enzo. En in het zonnetje kun je prima lezen Kostte wel 100 maar ik ben er echt super blij mee!
Een ereader leest veel fijner. Het scherm geeft geen licht af. Ik heb de kobo mini, heeft geen licht maar een lampje kost nog geen euro bij de action. Deze was 50,-
Hier ook een kobo glo en daarvoor lezen op de ipad. Maar ereader is echt veel fijner en rustiger aan je ogen.
Ik heb een e-reader op pocketformaat zeg maar. Geen idee hoeveel inch. 7 ofzo? En net wat de anderen zeggen, veel fijner voor je ogen! Moet je wel echt alleen een zwart-wit reader bestellen, de kleurvariant is gewoon weer een tabletachtige zeg maar.
Hier ook naar alle tevredenheid een Kobo Glo. Is echt niet te vergelijken met het lezen op een tablet.
Hier ook een kobo glo, ik wil niet meer anders, verkoop zelf bijna al mn boeken op papier. Scheelt weer enorm ruimte in huis. Zorg wel altijd voor een back up. Laatst de kobo gecrasht (alles was weg) en de pc ook. Gelukkig is dropbox een heel fijn medium.
Ja en nog een voordeel, met een ereader kan je in de zon zitten Ik heb ook de kobo met een lamp in het beeldscherm, ideaal!