Pffff begrijp er niks van..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Aardbeitje7, 27 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Hoi dames..moet echt even wat kwijt dat ik niet begrijp..

28 november vmk gehad met 4 weken en 3 dagen,het bloeden duurde even lang als mijn normale menstruatie, daarna weer af en toe geklust tijdens mijn vruchtbare periode nu ben ik 1 dag overtijd (wat nog nooit is gebeurd) en heb al 3 dagen bruinverlies..ik dacht bingo! aangezien ik nooit overtijd ben geweest (behalve afgelopen zwangerschap) dus maar snel zwangerschapstest gedaan (niet met ochtend urine) maar Omo witte test:x..terwijl ik me net zo voel als de vorige zwangerschap, ik had toen trouwens zelfs 2 dagen voor nod positief getest en ook nog eens in de middag ergens,kan dat ook per zwangerschap verschillen wanneer je positief test?..wat haat ik die tests soms grrrrrr

2. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Hoi,

mijn ervaring is dat na een miskraam je cyclus toch van slag kan zijn. De eerste ronde na mijn MA was 31 dagen terwijl ik normaal een cyclus van 28 dagen heb.
    Nu heb ik een week voor NOD al een positieve test dus waarschijnlijk was mijn cyclus toch korter dan ik dacht.
    Het kan dus nog zijn dat je toch ongesteld wordt.

3. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Hmm ok, ik hoop stiekem dat ik toch zwanger ben maar zal er maar weer vanuit gaan dat het niet zo is..thnx voor je reactie!

Deel Deze Pagina