angstdroom en andere ongemakken, ben ik aan het ontpillen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by blackrose88, Dec 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

Dec 16, 2012
    877
    0
    0
    Hoi allemaal

Ik heb al een tijdje heel erg last van nachtmerries en me vriend moet me dan ook wakker maken om me uit de nachtmerrie te halen omdat ik er zelf heel moeilijk uit kom,

Er zijn ook genoeg nachten dat ik ze niet heb maar juist dan word ik midden in de nacht wakker badend in het zweet,

Ook word ik sinds afgelopen week elke dag wakker en dan ben ik heel erg misselijk en barst ik van de koppijn die bijna niet weg te krijgen is, dat gaat ook nog is gepaard met dat ik elke dag dat ik dat heb ook nog last heb van zuur in me keel,

Ook heb ik sinds kort regelmatig pukkels op plekken waarvan ik niet wist dat dat kon (achterop me benen of op me rug en buik)

Nu vroeg ik me af heeft iemand van jullie dat wel eens gehad?

Zijn dit soms typische bijwerkingen van ontpillen?

Ja ik vraag het hier omdat ik niet naar me huisarts wil gaan ivm dat als het niets blijkt te zijn dat ik dan weer overkom als iemand die alleen maar voor onbenullige dingen naar de huisarts gaat

Hopelijk kan iemand mij hier mee helpen

2. Vivian

Vivian Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    1,316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Het enige wat bij mij misschien ontpillen is geweest is dat ik wat pukkeltjes kreeg op m'n rug en op m'n borst, maar het zou heel goed kunnen dat je 'kwaaltjes' van het ontpillen komen.

Maagzuur kreeg ik trouwens vrij snel toen ik zwanger was..... ik weet niet hoever je in je cyclus zit nu?

3. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

Dec 16, 2012
    877
    0
    0
    18 december ben ik ongesteld geworden en dat duurde tot de 23ste, was minder dan voorheen maar niet heel weinig dat er iets zou kunnen zijn dacht ik, in me onderschrift zie je hoe me cyclus de afgelopen tijd was, zit nu in ronde 3, weet niet zo goed hoeveel dagen ik nu moet tellen om mijn NOD te weten

Share This Page